Mammahjerter
Betatt av forumet
Har dere begynt å tenke på navn?
her har vi allerede begynt å krangle
Syntes det var så vanskelig med våre to første og vi slet med å bli enige om navnene deres og til slutt ble det mannen som bestemte, denne gangen vil jeg bestemme
elsker navnene til barna altså men fikk liksom ikke det siste ordet med noen av de og hadde jeg fått velge hadde begge barna hatt andre navn
Jeg tar gjerne imot forslag fra dere! Mannen har bestemt seg for navn allerede og jeg vil gjerne komme med noen flere forslag til han
Er ikke så nøye på at det skal passe med navnene til søsken da de ikke har navn som matcher
Jeg liker korte navn, og nr 1 på min liste er Alva og Aksel
Syntes det var så vanskelig med våre to første og vi slet med å bli enige om navnene deres og til slutt ble det mannen som bestemte, denne gangen vil jeg bestemme
Jeg tar gjerne imot forslag fra dere! Mannen har bestemt seg for navn allerede og jeg vil gjerne komme med noen flere forslag til han
Er ikke så nøye på at det skal passe med navnene til søsken da de ikke har navn som matcher
Jeg liker korte navn, og nr 1 på min liste er Alva og Aksel
Hun har et spesielt navn, det er under 10 jenter i Norge med dette navnet. 

navnet var mitt aller første navneforslag som han sa at han HATET så jeg la fra meg navnet med en gang og tenkte at det ikke ble det... han ble født prematurt og mannen fikk to timer med han før jeg fikk treffe han og under den tiden så hadde han bestemt seg, og navnet kler han uten tvil men det tok litt tid før det vokste på meg ettersom jeg hadde lagt fra meg akkurat det navnet mange måneder tidligere
Prøver å lure det inn i samtaler innimellom, så han kanskje blir vant til det
Så vi får se denne gangen om vi blir enige i det hele tatt