Kjekt å ha en tråd der vi kan dele navn vi liker [emoji4]
Kanskje vi kan hjelpe hverandre med å finne navnet som sier: WOW [emoji4]
Kanskje vi kan hjelpe hverandre med å finne navnet som sier: WOW [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser mange av dere har jentenavn [emoji4] Sliter sånt med og komme på je tenavn jeg [emoji29]
Blir det gutt har vi bestemt oss for Sander. Blir det jente skal ho hete Aria [emoji4]
Blir det gutt har vi bestemt oss for Sander. Blir det jente skal ho hete Aria [emoji4]
Hehe, ja vi liker d [emoji4]Hehe, Aria er et nydelig navn [emoji6] kremt [emoji4]
Sander er fint [emoji4] her blir det ett av etternavnene våre som mellomnavnTenker også Sander, men med et navn etter.
På første stod det mellom Aria, Ariel og Erica. Valgte bort Aria fordi et av mine søskenbarn fikk ei Aria. Mn nå har vi rett og slett ikke brydd oss, har ikke kontakt med de uansett. Kun søstra til søskenbarnet mitt. Eller blir det galt?Så morro, vi har nesten bestemt oss for Aria om det blir jente, sto mellom Ariel og Aria sist men hu var liksom en Emma[emoji23]
Nei blir absolutt ikke galt. Jeg har faktisk 3 tremenninger som heter det samme som meg[emoji6]På første stod det mellom Aria, Ariel og Erica. Valgte bort Aria fordi et av mine søskenbarn fikk ei Aria. Mn nå har vi rett og slett ikke brydd oss, har ikke kontakt med de uansett. Kun søstra til søskenbarnet mitt. Eller blir det galt?
Takk! Så godt å høre [emoji4]Nei blir absolutt ikke galt. Jeg har faktisk 3 tremenninger som heter det samme som meg[emoji6]