Navnetråd

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Kjekt å ha en tråd der vi kan dele navn vi liker [emoji4]
Kanskje vi kan hjelpe hverandre med å finne navnet som sier: WOW [emoji4]

Jeg liker godt Alma, Anine og Luna til jenter. Til gutter liker jeg Isak og Fillip godt.

Ser mange av dere har jentenavn [emoji4] Sliter sånt med og komme på je tenavn jeg [emoji29]

Synes jentenavn var lettest sist gang også. Hadde tre alternativ på jentenavn og ett guttenavn vi var enige om. Det ble jente da [emoji23]

Jente:

Aria
Ebba
Alma
Wilma
Luna
Enya

Gutt:

Caspian
Emilian
Leonel

Så morro, vi har nesten bestemt oss for Aria om det blir jente, sto mellom Ariel og Aria sist men hu var liksom en Emma[emoji23]
På første stod det mellom Aria, Ariel og Erica. Valgte bort Aria fordi et av mine søskenbarn fikk ei Aria. Mn nå har vi rett og slett ikke brydd oss, har ikke kontakt med de uansett. Kun søstra til søskenbarnet mitt. Eller blir det galt?

På første stod det mellom Aria, Ariel og Erica. Valgte bort Aria fordi et av mine søskenbarn fikk ei Aria. Mn nå har vi rett og slett ikke brydd oss, har ikke kontakt med de uansett. Kun søstra til søskenbarnet mitt. Eller blir det galt?
Nei blir absolutt ikke galt. Jeg har faktisk 3 tremenninger som heter det samme som meg[emoji6]

Aria
Sarah
Sofie

Mio
Oliver
Marcus

Back
Topp