Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er en tradisjon de holder på fortsatt ja.. Men det virker også som at flere og flere kan velge å gå litt utenom den tradisjonenJo, "standarden" er jo fornavn - mors etternavn - fars etternavn.
Men jeg synes egentlig det er litt synd at det "alltid" skal være sånnMors navn kan jo være like fint å ha til sist (sjeldent, meningsfylt, knyttet spesielt til et sted eller familiemedlemmer av stor viktighet osv), hvorfor har far automatisk denne plassen/retten i dag? Tradisjon? Er ikke heller poenget at man skal finne et navn alle kan knytte identitet til og så velger man det? Det kan jo også være mors navn eller et annet navn i slekten
![]()
Ja vi føler det er et navn som vi vil brukeVeldig fint navn <3
Ja er jo ganske tidlig men vi begynte å plukke ut navn før jeg ble gravid![]()
Føler at det er en god måte å se fremover påog så når det er veldig veldig få navn som vi begge liker, så må det jo bli noen av dem
![]()
Men plutselig hører vi et navn som vi bare MÅ haså man vet aldri
![]()
Jeg tenker å kjøre bindestrek mellom navna og mitt først. Da vil begge barns mine ha likt førstedel av navn selv om ikke hele er likt ..
Har et barn fra et tidligere forhold, ja.. Ikke helt d man drømmer om (å ha flere fedre) men slik går det noen ganger. Visste d egentlig da jeg gikk gravid, men ville ikke ta abort og tenkte eg kunne gi forholdet en sjanse.. Dette forholdet kommer til å vare da, så blir i alle fall ikke fler![]()
Vi venter til baby er født, så ingen skal ta navnet Før oss ^^Noen av dere som har tenkt å fortelle navnet når dere vet kjønnet?
Tror vi vil vente til babyen er født, redd for at venner og familie skal komme med innvendinger. Det er jo ikke noe noen andre har noe med, men har hørt at de fleste har mer respekt for navnevalget når babyen har kommet ut![]()
Vi venter til baby er født, så ingen skal ta navnet Før oss ^^
Vi venter til baby er født, så ingen skal ta navnet Før oss ^^
Noen som har navn de liker som de vil dele ?
Trenger ikke være navna dere har bestemt dere for hvis dere ikke vil si det, men navn dere synes er fine og hva dere er opptatt av når det gjelder navn ?![]()
Gøy å høre hva andre liker og tenker på når de skal velge ett navn![]()
Jeg er opptatt av at jeg finner ett navn som jeg liker flere andre navn som passer til, må ikke være helt samme opprinnelse men litt i samme stil![]()