Navnetråd!

Aqvalie

Child of the Universe
Siden jeg er litt over gjennomsnittet interessert i navn, og fortsatt ikke har landet helt på hva vi skal velge, så vil jeg gjerne starte opp en navnetråd :D :D

Her kan folk legge ut navn de liker, navn de elsker, navn de syns er rare ;) , navn de syns er spesielle etc.

Så kan vi være med å inspirere hverandre til å finne det perfekte navnet til nurkene våre.
Kanskje dukker det opp et navn du ikke visste du likte? ;)

Kjør på :D

Last edited:
Kan jo starte med noen av de jeg har på min liste :D

Guttenavn:
Arian, Aurelius, Adriel, Calix, Didrik, Dennis, Emrik, Elias, Gabriel, Liam, Levi, Milian, Matheo, Mikias, Rafael, Tristan, Theon, Willem

Jentenavn:
Aria, Aurora, Ariana, Evelyn, Evelina, Evie, Luna, Lilleah, Marielle, Roselyn, Sienna, Scarlett, Tivirah, Vanessa, Vida

:) :)

Last edited:
E

Guttenavn:
Arian, Aurelius, Adriel, Calix, Didrik, Dennis, Emrik, Elias, Gabriel, Liam, Levi, Milian, Matheo, Mikias, Rafael, Tristan, Theon, Willem

Jentenavn:
Aria, Aurora, Ariana, Evelyn, Evelina, Evie, Luna, Lilleah, Marielle, Roselyn, Sienna, Scarlett, Tavirah, Vanessa, Vida

Mange fine navn her :) Evelina har jeg på min liste også, men tenker det blir litt tungt sammen med navnet til storesøster. Greit at de klinger ok i lag. Dessverre har pcen min med navnelisten tatt kvelden. Må enten lete godt i hukommelsen eller begynne å tenke helt på nytt her :p

Elsker navn <3
Jenter: Olivia, Phillipa, Saga, Regina, Rakel, Rebekka, Isabella, Emmeline, Embla, Bella og Belle

Gutter: Oliver, Mikkel, Scott, Tristan, Nataniel, Kian, Marco og Jone

Guttenavn:

Jentenavn:
Aria, Aurora, Ariana, Evelyn, Evelina, Evie, Luna, Lilleah, Marielle, Roselyn, Sienna, Scarlett, Tavirah, Vanessa, Vida

Aurora er på min også:)

♡02.03.2015♡

Aurora er på min liste og. Har hatt det der i mange år, er jo så fint <3 ellers har jeg, Jente: Leonora, Leona, Adelina, Elvira, Eline. Men er vel egentlig fast bestemt på at blir det jente så er det en Aurora :D eneste er om gubben ikke er enig ;) Gutt: Erion, Dennis, Aron, Noah, Julian, Anton. Julian er forløbig på en svak 1. Plass men er ikke helt sikker. Syns gutte navn er såååå vanskelig. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jentenavn:
Adelia, Adele, Aria, Sophie, Eleanor, Adeline, Adelyn, Aleah, Amelia, Aria, Arya, Celeste, Ivanna, Nia, Nova.

Guttenavn:
Neo, Elijah, Emanuel, Ethan, Ezra, Liam, Logan, Noah, Owen, Ty, Elias, Elliot, Emmet, Lionel, Luca, Matthew, Theo.

Detter er navn som står på vår liste. For øyeblikket er navnet Adelia Sophie og Neo Elias/Elijah favorittene. :)

Fikk litt hakeslep her. Navnet babyen vår skal hete står her :-O wow, og det som er så sjeldent :-( hehe..

Fikk litt hakeslep her. Navnet babyen vår skal hete står her :-O wow, og det som er så sjeldent :-( hehe..

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvilket navn har dere valgt? :)

Vi satt faktisk å plundra med dette i går :) Dette er ikke ferdige lister, men navn vi liker og som kanskje kan inspirere til flere navn:

Gutter: Thorvald, Grim, Aksel, Theodor, Torkel, Vilhelm, Helmer, Hågen, Folke, Thorkild, Loke, Anskar,

Jenter: Sonja, Ronja, Thale, Hermine, Thelma, My, Agate, Dagny, Dorthe, Edel, Lerke, Siri

Selv er jeg veldig glad i Folke og Thorvald til gutt. Er familienavn og veldig "norrønne". Til jenter blir det nok Ronja, men vi kommer nok ikke til å bestemme navnet før nurket er ute :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi er vel mer eller mindre sikre på to navn: Ellinor/Martin:-) Ellers liker vi: Olivia, Maria, Sophie, Julia, Selma, Aksel, Mikkel, Marius, Viktor, Sebastian. Må innrømme at jeg er litt preget av å ha et litt spesielt navn selv, og liker derfor best "vanlige" navn.

Vi er vel mer eller mindre sikre på to navn: Ellinor/Martin:) Ellers liker vi: Olivia, Maria, Sophie, Julia, Selma, Aksel, Mikkel, Marius, Viktor, Sebastian. Må innrømme at jeg er litt preget av å ha et litt spesielt navn selv, og liker derfor best "vanlige" navn.

Okei.. interessant! :) Preget negativt da eller? På hvilken måte?
Litt nysgjerrig iom at jeg styrer unna topp 10 lista og de mest vanlige navnene selv (selv om jeg ikke liker det for sært :P )

Okei.. interessant! :) Preget negativt da eller? På hvilken måte?
Litt nysgjerrig iom at jeg styrer unna topp 10 lista og de mest vanlige navnene selv (selv om jeg ikke liker det for sært :p )
Nå liker jeg navnet mitt, men jeg hatet å ha et uvanlig navn da jeg var yngre. Jeg ville så gjerne hete Line ol som "alle" andre... Sånn var det for meg, men det behøver jo ikke å være slik for alle:-)

Vi er ikke enige om navn. Men jeg liker disse til nå :)
Mathea, Viktoria, Nora, Aurora
Og
Johannes, Kåre, Andreas

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi har jentenavn klart , guttenavn har vi null peiling på.. Liker som mange andre her også Aurora <3 mitt 4 barn har det navnet

Syns det er så rart.. alle har problemer med guttenavn, og ingen problemer med jentenavn, men for meg er det helt motsatt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Året 2014 er kanskje året for Aurora da :P Mange som har det på lista :)

Jeg også har et ganske uvanlig navn, alltid hørt det er pent men ikke likt det selv siden ingen andre het det :p

Derfor faller jeg fort for vanlige navn som: Emma, Emilie, Linnea. Men vi har bestemt oss helt for Emily hvis det blir jente :-)

❤️ termin 14.12.14 ❤️

Helt sjokkert jeg også over at så mange har Aurora på listen, jeg som trodde jeg var så lur og hadde et navn ingen andre skulle ha :P Er visst året for Aurora ja. Men ikke rart det er jo et utrolig fint navn :)

Back
Topp