Navnetråd!

*FrøkenS*

Flørter med forumet
Har dere begynt å tenke på navn? Hadde vært kjekt med litt inspirasjon.
Mine favoritter er:

Nikolai
Magnus
Kristian
Aksel


Olivia
Aurora
Mathilde
Louise
Ella

Linde
Evelina
 
guttenavn:

oliver

jentenavn:

ella
stella
bella
olivia
luna

og tilslutt min baby sitt navn BIANCA emoticon
 
Niklas
Alexsander
Casper

Vilde
Tilde
Malin
Sanne
 
Det blir nok Mathilde hvis det blir jente, men guttenavn har vi ingen aning enda
 
GUtter:
Leander
Kasper
Niklas
Nikolai
Sondre

Jentenavnet har jeg klart, men det er oppkalling etter familiemedlemmer så vil ikke røpe det enda.
 

Guttenavn:

Konrad

Sigurd

Jentenavn:

Helene

Julie

Johanne

Sigrid

Ingrid

Signe

 

   Jentenavn:

Angelina linneha
Samantha isabella
Linneha isabella


   Guttenavn

Robinn Alexander
Jens Petter
Leon Andrè
 
Dytter! Kanskje dere "nye" har noen fine navnefavoritter?
 
Odin
Aksel


Thale
Janna
Zoe
Lotte
 
Gutt:
Aksel
Heine
Tarjai

Jente:
Henriette
Bertine

 
Guttenavn:
Joel
Benjamin
Michael
David

Jentenavn

Celine Michelle
sunniva
Jessica
Rakel
Rebekka
 
Vi har ikke tenkt så mye på navn ennå, men vi er begge enige om at vi vil ha gamle norske navn.

Akkurat nå liker jeg veldig godt Ingeborg, Ylva, Ask og Storm. Men mye kan endre seg på 9 måneder
 
Agnes og Lars Håkon er mine favoritter om dagen!!! :)
 
Amalie og Emilian...forløpig:)
 


Fru. Tomter skrev:
Agnes og Lars Håkon er mine favoritter om dagen!!! :)


Åååå, Agnes er så koselig! Men mannen vil ikke...
 
Det vakreste jentenavnet jeg vet om har dessverre en i nær slekt tatt i bruk. Og siden ikke jeg kan ha glede av navnet, kan kanskje noen her det emoticon

emoticon  Saga emoticon

Vel, det er jo min mening da..... :)
 
Blir det jente skal hun hete Helene og blir det gutt er jeg fortsatt usikker. Lurer litt på Even.
 

Guttenavn:

Sixten, Olaves, Engel, Håvard, Eyvind, Freider, Eivind, Jerner, Olai, Matheo, Syver, Vetle, Ludvig , Even, Martin, Julian, Filip, Jona, Johnny, Iver, Benjamin, Ola, Adrian, Johannes, Jonas, Karsten, Samuel, Linus, Johannes

 

Jentenavn:

Olava, Tomine, HansiaAda, Sunniva, Ivara, Una, Unna, Elida, Saga, Lykke, Ingeborg, Othilie, Vilde, Gønner, Erika , Olive, Synne, Ellevine, Berta, Olivia, Molly, Astrid, Smilla, Adora, Torine, Fryd, Oline, Aurora, Odine, Olave, Årolilja, Evina, Oliva, Lilja, Petra, Iben, Lita, Maria, Ebba, Lydia, Olea, Yrla, Mirja, Nanne, Anna, Mirna, Esmeralda, Luna, Otilie, Johanne, Vilja, Victoria, Stella, Ola, Ingrid, Johanna, Sanna, Alva, Signe, Josefine, Milly, Ellinor, Tida, Erle, Mirna

Denne lista er veldig rotete og ufullstendig, er fra et notat jeg har liggende på fb hvor jeg oppdaterer når jeg hører navn jeg synes er spennende :) Mange jeg liker her, men en god del av dem jeg nok ikke kunne kalt barnet mitt. 

 
Emil
Henrik
Hugo
Marius

Amalie
Ina
Matilde
Henriette
 
Back
Topp