Navnetips - Dine topp 3 på hvert kjønn?

Synes navn er så vanskelig!

Nå har jeg en gutt som heter Tobias-Alexander og jente som heter Othelie-Henriette så må finne dobbeltnavn på lillefrø også :P

Foreløpig har jeg noen favoritter:

Jente:
Alva
Benedicthe

Gutt:
Sebastian
Leander
Sean-Christian

Jentenavn er lett

1. Elvira
2. Eveline
3. Eira

Guttenavn er verre...

1. Levi
2. Milian
3. Emran

Guttenavn er vanskelig ...

Dette er vanskelig, ikke bare må jeg klare å finne navn jeg liker, men gubben må attpåtil være enig.

Jente
- Sara
- Leona
- Mari

Gutt
- Fredrik
- Pelle (hva synes dere om dette damer?)
- Nilas

Dette er vanskelig, ikke bare må jeg klare å finne navn jeg liker, men gubben må attpåtil være enig.

Jente
- Sara
- Leona
- Mari

Gutt
- Fredrik
- Nilas

Helt ærlig om pelle så minner det meg om hotellet Cæsar hihi.. Men han er en god mann så ingen negativ følelse med navnet da hehe :)

Leona var vakkert <3

Jente
- Sara
- Leona
- Mari

Gutt
- Fredrik
- Nilas
Hunden jeg hadde het pelle... Store bamse :-D så kunne ikke helt sett for meg en unge med det :-P

Jente
- Sara
- Leona
- Mari

Gutt
- Fredrik
- Nilas
Liker Pelle godt! Originalt uten å være sært; enkelt litt morsomt og fint.

Liker helt vanlige navn jeg ala Per, Kari, Ole osv.
Verste jeg vet er sånne rare motenavn. Heldigvis er man forskjellige!

Ikke bestemt oss for noe navn enda.

Å har ikke sett hotell cæsar, men hvis det er en raring der så heter pelle blir det nok ikke det nei

Har er ikke en dårlig raring ;) han er døds skjønn hehe :)

Karoline
Alice
Sara

Kasper
Jonatan

Mine topp tre som garantert ikke blir navnet på barnet vårt siden gubben ikke er enig. Han er vanskelig asså :p
Jente:
Stella
Amy
Maja

Gutt:
Lucas
Peter
Kim

Nå ble jeg bare kjeeempe nysgjerrig!! heheh :P
Jeg var så stolt når vi hadde bestemt oss for navn, og fortalte det gledelig når folk spurte (klarer jo ikke holde kjeft...) og det var ikke alle som likte navnet vi hadde valg.. :( Sånn er det alltid, dreit egentlig langt i det! Men nå må jeg le, for jeg hadde en periode hvor jeg ville oppkalle babyen, dersom det ble en jente, for Edith, og synes det navnet er så kult! Alle(!) hater det hahah

Mine topp tre i dag er

Jente:
Aline
Connie
Enja

Gutt:
Mio
Elvin
Sander

Edith er nydelig, vurderer det selv. Men ja, alle andre hater det;)

Jente:
1. Anniken
2. Angelica
3. Amalie
4. Celina

Gutt:
1. Nicolai
2. Kevin
3. Lucas

Sånn ser lista ut hos oss. Jeg er egentlig veldig glad i navn som Isfrid og Velsemøy, men det er så absolutt ikke gubben med på -.- Vi sliter egentlig litt med guttenavn også, men dem tre klarer vi liksom å være enige om at er fine :-)

Back
Topp