Navnetips - Dine topp 3 på hvert kjønn?

1. Jenny
2. Siri
3. Sina

Topp 3 gutt:
1. Jakob
2. Kornelius
3. Edwin

Har funnet navn etter oppkalling. Veldig vanskeligt. Vurderer også dobbeltnavn men barnet kommet til å ha 2 etternavn så det blir kanskje litt mye :) ?
Vi kommer til å ha ett fornavn og ett etternavn :) Har selv dobbelt etternavn, og syns selv det er tungvindt :p men det er smak og behag, noen navn klinger fint sammen selv om det er 3-4 navn :)
 
1. Jenny
2. Siri
3. Sina

Topp 3 gutt:
1. Jakob
2. Kornelius
3. Edwin

Har funnet navn etter oppkalling. Veldig vanskeligt. Vurderer også dobbeltnavn men barnet kommet til å ha 2 etternavn så det blir kanskje litt mye :) ?

Vi har dobbeltnavn pluss to etternavn på første :p I Sverige er det vanlig å ha to navn, så alle i min familie har det. Derfor ønsker jeg det videre også :)
 
Vi ønsker å holde navnene for oss selv vi :p
Nå ble jeg bare kjeeempe nysgjerrig!! heheh :p
Jeg var så stolt når vi hadde bestemt oss for navn, og fortalte det gledelig når folk spurte (klarer jo ikke holde kjeft...) og det var ikke alle som likte navnet vi hadde valg.. :( Sånn er det alltid, dreit egentlig langt i det! Men nå må jeg le, for jeg hadde en periode hvor jeg ville oppkalle babyen, dersom det ble en jente, for Edith, og synes det navnet er så kult! Alle(!) hater det hahah


Mine topp tre i dag er

Jente:
Aline
Connie
Enja


Gutt:
Mio
Elvin
Sander
 
Nå ble jeg bare kjeeempe nysgjerrig!! heheh :p
Jeg var så stolt når vi hadde bestemt oss for navn, og fortalte det gledelig når folk spurte (klarer jo ikke holde kjeft...) og det var ikke alle som likte navnet vi hadde valg.. :( Sånn er det alltid, dreit egentlig langt i det! Men nå må jeg le, for jeg hadde en periode hvor jeg ville oppkalle babyen, dersom det ble en jente, for Edith, og synes det navnet er så kult! Alle(!) hater det hahah


Mine topp tre i dag er

Jente:
Aline
Connie
Enja


Gutt:
Mio
Elvin
Sander

Jeg synes også Aline er veldig fint! Har aldri møtt eller hørt om noen som heter det..
 
Nå ble jeg bare kjeeempe nysgjerrig!! heheh :p
Jeg var så stolt når vi hadde bestemt oss for navn, og fortalte det gledelig når folk spurte (klarer jo ikke holde kjeft...) og det var ikke alle som likte navnet vi hadde valg.. :( Sånn er det alltid, dreit egentlig langt i det! Men nå må jeg le, for jeg hadde en periode hvor jeg ville oppkalle babyen, dersom det ble en jente, for Edith, og synes det navnet er så kult! Alle(!) hater det hahah


Mine topp tre i dag er

Jente:
Aline
Connie
Enja


Gutt:
Mio
Elvin
Sander
Enja å connie er to favoritter her også :)
 
Navnene våre begynner på L... det er det eneste vi vil si haha ;)
er ikke normale navn :p
 
Vi kommer til å ha ett fornavn og ett etternavn :) Har selv dobbelt etternavn, og syns selv det er tungvindt :p men det er smak og behag, noen navn klinger fint sammen selv om det er 3-4 navn :)

Vi er ikke gift så vil gi barnet tilhørighet til begge to så må neste ha to etternavn :)
 
Navnene våre begynner på L... det er det eneste vi vil si haha ;)
er ikke normale navn :p
Lara, Linus, Lennart, Lilje, Lykke, Leana, Lone, Leandra, Leva...? Nei, nå skal jeg slutte hehe.. Dere skal få ha det for dere selv ;) :)
Ps. liker litt unormale navn! =) Datteren vår heter Adelèn <3 Er ikke helt normalt det heller hehe ;)
 
Lara, Linus, Lennart, Lilje, Lykke, Leana, Lone, Leandra, Leva...? Nei, nå skal jeg slutte hehe.. Dere skal få ha det for dere selv ;) :)
Ps. liker litt unormale navn! =) Datteren vår heter Adelèn <3 Er ikke helt normalt det heller hehe ;)

du har helt rett i ett av de navnene faktisk hihi :)
Elsker navnet Lykke <3 Gutten er Leo ... sånn, så flink var jeg til å holde kjeft hahahahaha :)
 
Adelèn er vakkert <3
 
Back
Topp