Navnetips - Dine topp 3 på hvert kjønn?

capricorn91

Betatt av forumet
Veldig tidlig enda,men gøy å tenke litt fremover :)

Mine topp 3 jente:
1. Live
2. Anine
3. Emma

Topp 3 gutt:
1. Henry
2. Henrik
3. Emil
 
Filippa
Charlotte
Victoria
Anna
Sarah

August
Jacob
Marcus
Andreas
Haakon


Klarte ikke bare å velge 3 :p Mannen liker ingen av dem, da :(
 
Tja, det må være favoritter akkurat nå. Sliter med å bestemme sånt :p Kommer til å ombestemme meg på jentenavnene i alle fall :p

Jente:
Nora
Thale
Ada

Gutt:
Ludvig
Tobias
Bastian
 
Tja, det må være favoritter akkurat nå. Sliter med å bestemme sånt :p Kommer til å ombestemme meg på jentenavnene i alle fall :p

Jente:
Nora
Thale
Ada

Gutt:
Ludvig
Tobias
Bastian

Hi hi :) førstemann her heter Sebastian, og lenge kalte vi han bare Bastian :) (sikkert fordi det var det han kalte seg selv :p)
 
Hi hi :) førstemann her heter Sebastian, og lenge kalte vi han bare Bastian :) (sikkert fordi det var det han kalte seg selv :p)
Syns det er et koselig navn i alle fall :)
 
1. Jenny
2. Siri
3. Sina

Topp 3 gutt:
1. Jakob
2. Kornelius
3. Edwin

Har funnet navn etter oppkalling. Veldig vanskeligt. Vurderer også dobbeltnavn men barnet kommet til å ha 2 etternavn så det blir kanskje litt mye :) ?
 
Vi ønsker å holde navnene for oss selv vi :p
 
Jente

* Elvira
* Aurora
* Mathea

Gutt

* Axel
*
*

Litt blank på guttenavn, og jeg er sikker på at vi får gutt nr.3 :happy:
 
Super tråd! :) trenger tips til guttenavn. Mannen vil ha Ludvig etter hans bestefar, men det er såå mange som heter det her nå, å vi bor på en liten plass. Så jeg leter å leter :p
 
Det er opp til en selv om en vil si det eller ei :) men nå var meningen med tråden å dele navnefavoritter, for de som vil si det :) :p

Skjønner da det :) men må få lov å si at jeg ønsker å holde det hemmelig for det ;)
 
Super tråd! :) trenger tips til guttenavn. Mannen vil ha Ludvig etter hans bestefar, men det er såå mange som heter det her nå, å vi bor på en liten plass. Så jeg leter å leter :p
Ikke lett å bli enig :D mannen her har bestemt seg for Sondre hvis det blir gutt, og er fast bestemt på at det navnet skal det bli :p Det er fint da, men ikke det jeg så for meg :p
 
Back
Topp