Navnet Reodor?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Vi har fått en liten sønn og har vanskelig for å finne navn til han.
Mannen min har falt helt for navnet Reodor.
Jeg sa bastant nei! Men nå når jeg har smakt på det en stund så begynner jeg å like det ? Men er fortsatt veldig usikker.
Hva syntes dere? Kan han hete det?
Vi bor på gård og mannen min skrur og fikser på alt mulig, er egentlig han som burde hete det [emoji14] Vi er en motorsport familie, derfor begynner jeg å syntes navnet kanskje passer litt inn.
Men er jo redd for at han skal bli mobbet...
HJELP

Jeg tenker kun Reodor Felgen og Flåklypa, men navnet er det jo ingenting i veien med.

Altså, svar på spørsmålet ditt; klart han kan hete det! Assosiasjoner til navn har de fleste, uavhengig av hvilket navn man velger. Hvis dere liker det, så blir andre rundt dere vant med det. Vi har også valgt et navn som mange assosierer med en bestemt Lindgren-figur, og det er helt greit for meg.

Tror det navnet er på oppsving faktisk:) har truffet en liten gutt som heter det<3

Ååååå, jeg falt for det med en gang [emoji7] helt fantstisk fint og særegent navn! Akkurat slik de skal være!

Meeeen ja, kanskje navnet kan bli kommentert og sammenlignet? Jeg veit ikke jeg, det er umulig å si! Vi har selv et navn som tilhører Astrid Lindgrens historie, men det går helt fint å leve med de kommentarene. De er ofte ganske så søte egentlig å få :)

Men hva med Theodor? En annen versjon av d? :)

Synes det er fint, jeg [emoji4]

Min tremenning kalte gutten sin for Reodor :)
Syns det var litt rart men artig i starten, men nå som vi har blitt vant til det så syns jeg det er fint

Veldig fint navn så hvorfor ikke? Kommentarer får de fleste uansett hvilket navn man velger og vil ofte være noen voksne som må si sin mening men navnet kommer garantert til å vokse på dem [emoji4]

Har aldri hørt navnet før. Men synes det var fint.
Alle navn som er litt annerledes blir en vant til.

Liker det overhodet ikke :p

Vet du, unger finner alltid noe å pirke på. Gir du han ikke et litt annerledes navn så finner de noe annet.

Jeg syns det var fint. Og redselen for navnemobbing er overvurdert om du ikke kaller ungen din Adolf Hitler eller Vidkun.

Kjør på!

Hilsen hun som har et barn med sjeldent navn. Har gått helt fint.

Liker verken navnet eller assosiasjonen til flåklypa, men hvis det passer til dere så

Back
Topp