Navneforslag hemmelig gruppe

det hadde kanskje vært kjekt med en avstemning likevel :) siden det er omtrent 7% av medlemmene av gruppa som har svart her inne bare :)
 
det hadde kanskje vært kjekt med en avstemning likevel :) siden det er omtrent 7% av medlemmene av gruppa som har svart her inne bare :)
Jada :) skal kjøre opp en avstemning senere :)
 
Nå er jeg sikkert litt dum, men det er første gang her inne på BV, så må bare høre :) Trenger jeg å gjøre noe for å bli med inn i den hemmelige gruppen? Eller blir man automatisk det når man har vært aktiv i denne gruppen?
 
Nå er jeg sikkert litt dum, men det er første gang her inne på BV, så må bare høre :) Trenger jeg å gjøre noe for å bli med inn i den hemmelige gruppen? Eller blir man automatisk det når man har vært aktiv i denne gruppen?

Sjekk ut den festede tråden "Info vedr. Skjult gruppe" :)
 
Du mangler forsåvidt bare 8 innlegg i juniforumet for å runde 50 :D

Haha, visste ikke at jeg hadde skravla så mye ;-) Begynte å bli litt nervøs for at jeg ikke skulle få bli med i gjengen nå :D så gøy å ha noen å prate med om alt som foregår, og ikke minst å ha et sted man kan spørre om alt og få gode og fornuftige svar :)
 
Haha, visste ikke at jeg hadde skravla så mye ;-) Begynte å bli litt nervøs for at jeg ikke skulle få bli med i gjengen nå :D så gøy å ha noen å prate med om alt som foregår, og ikke minst å ha et sted man kan spørre om alt og få gode og fornuftige svar :)
nettopp.. å skjult gruppe er det bare medlemmene av gruppa som kan se.. ingen andre. så der kan man være litt mer åpen. :D
 
Vadå hemlig grupp? :O
en hemmelig gruppe er noe bare medlemmene kan se innholdet i.
Man skal skrive innlegg som kun vises for de som er medlemmer.
Det står info om krav og regler i en tråd øverst i forumet vårt...
De som er medlem får også en tittel som du ofte ser på andre (f.eks Aprilbarna15)
 
Sommerbarn 2015 :)
 
Back
Topp