Navnefest eller dåp?

Her blir det ikke dåp, og vi hadde verken dåp eller navnefest til storesøster. Det er noe jeg angrer veldig på, og leker litt med tanken på at storesøster og lillebror/søster kan ha felles navnefest når lille kommer..meeen tenker også at det blir veldig teit! Og at folk må ha med to gaver og sånn blir vel kanskje litt frekt? Men det blir jo også veldig urettferdig om lille får fest og ikke storesøster, så da må vi jo evt. droppe fest til begge to da :/

Hvis det er noe dere angrer på så ta en dobbel navnefest/dåp :) Hadde jeg gjort ihvertfall. Og tenker som så at det er jo de som lar barna sine feire bursdag sammen også, så da skulle det jo ikke være noe iveien for å gjøre det i denne sammenhengen heller :) Go for it :)
 
Blir dåp som med de to store. :)
 
Dåp :)
 
vi vurderer begge alternativene, men nå har mora til en felles venn av oss heklet egen dåpskjole til prinsessa, som gave til oss. så vi heller litt mot dåp akkurat nå. (nydelig kjole btw, med hjerter i mønsteret og matchende lue til)
 
Her blir det dåp, som med storesøster.
 
Blir dåp. Det hadde vi med førstemann også.
 
Her blir det dåp

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Er førstegangs, men her blir det dåp :) Hele min slekt og barnefars slekt er døpt :)
 
Her skal vi faktisk ha barnevelsignelse, det er det som er vanlig for pinsevenner :)
 
Back
Topp