navneendring

Fru Lotten

Forumet er livet
Vi giftet oss i går *jeej*[:D] og jeg skal ta hans navn. Men så er det alle som må ha beskjed da...noen som har ei grei liste eller noe, så jeg ikke glemmer noen?[:)]

hvis du melder fra om navneendringen(må vel formelt sett søke først om du ikke har gjort det) på folkeregisteret så vil vel viktige kontakter som banker o.l automatisk oppdatert. Og så er det bare å si fra på facebook så finner vel resten ut av det også[8D]
Gratulerer som nygift![:D]

Håper du får flere svar!

Tror du må sende endring til bank og sånn...

Så morsomt at du hadde laget et slikt innlegg, for jeg gikk akkurat inn hit nå for å spørre om det samme. [:D]

ORIGINAL: ~Mirabell~

hvis du melder fra om navneendringen(må vel formelt sett søke først om du ikke har gjort det) på folkeregisteret så vil vel viktige kontakter som banker o.l automatisk oppdatert. Og så er det bare å si fra på facebook så finner vel resten ut av det også[8D]

Håper du får flere svar!

Tror faktisk ingen andre enn skattelistene får vite at du har endret navn. Tror man må si fra til banken sin osv. på egenhånd.

ORIGINAL: Linnselusa

Håper du får flere svar!

Tror faktisk ingen andre enn skattelistene får vite at du har endret navn. Tror man må si fra til banken sin osv. på egenhånd.
Var det jeg trodde også...? Men må jo uansett få fikset nytt pass, bankkort og førerkort...

ORIGINAL: Fru Lotten

ORIGINAL: Linnselusa

Håper du får flere svar!

Var det jeg trodde også...? Men må jo uansett få fikset nytt pass, bankkort og førerkort...

Ja, de tre tingene er det viktigste.
Vet ikke om skattekort og sånn blir endret av seg selv til neste gang(?)
Ellers må man si fra hos legen, på jobben og andre steder man henger... [:D][;)][8D]

banken sjekker opp mot folkeregisteret jevnlig..
var der i går for å bestille nytt bankkort - og lå allerede inne med endret navn.. [:)]
biltilsynet skulle ha 262 kroner for et nytt førerkort - inkl bilde.
studiested må du gi beskjed til selv, og ellers alle andre kontakter du måtte ha - ellos, hm, osv osv

Back
Topp