Fru Lotten
Forumet er livet
Vi giftet oss i går *jeej*[:D] og jeg skal ta hans navn. Men så er det alle som må ha beskjed da...noen som har ei grei liste eller noe, så jeg ikke glemmer noen?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Mirabell~
hvis du melder fra om navneendringen(må vel formelt sett søke først om du ikke har gjort det) på folkeregisteret så vil vel viktige kontakter som banker o.l automatisk oppdatert. Og så er det bare å si fra på facebook så finner vel resten ut av det også[8D]
Gratulerer som nygift![:D]
Håper du får flere svar!
ORIGINAL: LinnselusaVar det jeg trodde også...? Men må jo uansett få fikset nytt pass, bankkort og førerkort...
hvis du melder fra om navneendringen(må vel formelt sett søke først om du ikke har gjort det) på folkeregisteret så vil vel viktige kontakter som banker o.l automatisk oppdatert. Og så er det bare å si fra på facebook så finner vel resten ut av det også[8D]
Håper du får flere svar!
Tror faktisk ingen andre enn skattelistene får vite at du har endret navn. Tror man må si fra til banken sin osv. på egenhånd.
ORIGINAL: Fru Lotten
ORIGINAL: LinnselusaVar det jeg trodde også...? Men må jo uansett få fikset nytt pass, bankkort og førerkort...
Håper du får flere svar!
Tror faktisk ingen andre enn skattelistene får vite at du har endret navn. Tror man må si fra til banken sin osv. på egenhånd.