Navnebytte

Om jeg skulle byttet fornavn ville det blitt Dina :) men kommer ikke til å bytte da. Har dog fjernet mellomnavnet mitt :)

Jeg er ikke fornøyd med navnet mitt.. Det er langt og låter ikke fint, og det er ingen som skriver det riktig!!!

Jeg kunne tenkt meg å hett Maren! Men kommer ikke til å bytte..
Nå ble jeg nysgjerrig:) mitt er kort og kjedelig,bytte?:p

Kunne godt ha bytta navn. Har alltid ønsket to fornavn og skjønner ikke at foreldrene mine oppkalte meg når d er så mange fine navn i slekta!:o vet ikke hva jeg vil hete om jeg skulle byttet...men heter Nina og er altfor mange på min alder son heter d samme, kjedelig.

Liker navnene mine :) Har tre fornavn :p alle blir brukt. Første bruker jeg nå. Det andre ble brukt når jeg var barn og det tredje er det en del venner av meg som bruker:)
Oj, er ikke det veldig forvirrende da?

Jeg het Lise Tamara før, men ingen brukte Lise, så jeg fjernet det da jeg skilte meg og byttet tilbake til mitt gamle etternavn.

Men egentlig liker jeg ikke Tamara heller, kunne heller hete Camilla f.eks...

Jeg har egentlig lyst å ta vekk et av mine navn fordi det er "i veien". I Sverige kan mellomnavn stå hvor som helst, men i Norge heter du første navnet. Konsekvent.
Men det er litt trist å ta bort navnet også ettersom det er familienavn etter begge mine bestemødrer.... Blir nok at jeg beholder det :P

- Anna Therese

- Therese

Hadde 2 fornavn og 2 etternavn før. Var utrolig tungvint og ubrukelig, så nå har jeg ett fornavn og ett etternavn. Så mye bedre ;-)

Nja, har aldri vært så fornøyd med navnet mitt, syntes det var litt uvanlig og rart :-P

Men samtidig aner jeg ikke hva jeg skulle ha hatt som navn heller, så jeg får bare hete det jeg heter, ;-)

Har allerede bytta navn :p men fjernet i grunnen kun det første fornavnet da jeg aldri har likt det navnet. Kunne ikke tenkt meg å bytte til et helt annet navn tror jeg.
Whaaat? :p Her lærer man noe nytt hver dag. Ble nysgjerrig på navnet du fjernet :o

Uff, enda lengre og vanskeligere navn! Liker det kort og enkelt :)

Janicke kan jo skrives;
Jannikke
Jannicke
Jannike
Janikke
Janike
Janiche
:'D
Husker da jeg var lita,da var d ei eldre dame som kalte meg Ninna (skrev d sånn også),holdt på å klikka jeg!:p rett skal være rett:)

Uff, enda lengre og vanskeligere navn! Liker det kort og enkelt :)

Janicke kan jo skrives;
Jannikke
Jannicke
Jannike
Janikke
Janike
Janiche
:'D
En av de samme grunnene jeg ikke liker Anniken. Ingen klarer å skrive det rett! Helt håpløst :-P

Jeg hadde et fornavn og to etternavn frem til jeg ble 18. Da tok jeg bort mellomnavnet og la til et ekstra fornavn istedenfor.. Familie og barndomsvenner bruker det første navnet mitt, mens sambo og hans side bruker kun det "nye"..

Back
Topp