Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg nysgjerrigJeg er ikke fornøyd med navnet mitt.. Det er langt og låter ikke fint, og det er ingen som skriver det riktig!!!
Jeg kunne tenkt meg å hett Maren! Men kommer ikke til å bytte..
Oj, er ikke det veldig forvirrende da?Liker navnene mineHar tre fornavn
alle blir brukt. Første bruker jeg nå. Det andre ble brukt når jeg var barn og det tredje er det en del venner av meg som bruker
![]()
Jeg heter Janicke! HeheNå ble jeg nysgjerrigmitt er kort og kjedelig,bytte?
![]()
Jeg tippet med meg selv at du het MadeleineJeg heter Janicke! Hehe
Uff, enda lengre og vanskeligere navn! Liker det kort og enkeltJeg tippet med meg selv at du het Madeleine)
Whaaat?Har allerede bytta navnmen fjernet i grunnen kun det første fornavnet da jeg aldri har likt det navnet. Kunne ikke tenkt meg å bytte til et helt annet navn tror jeg.
Husker da jeg var lita,da var d ei eldre dame som kalte meg Ninna (skrev d sånn også),holdt på å klikka jeg!Uff, enda lengre og vanskeligere navn! Liker det kort og enkelt![]()
Janicke kan jo skrives;
Jannikke
Jannicke
Jannike
Janikke
Janike
Janiche
:'D
GunnWhaaat?Her lærer man noe nytt hver dag. Ble nysgjerrig på navnet du fjernet
![]()
En av de samme grunnene jeg ikke liker Anniken. Ingen klarer å skrive det rett! Helt håpløstUff, enda lengre og vanskeligere navn! Liker det kort og enkelt![]()
Janicke kan jo skrives;
Jannikke
Jannicke
Jannike
Janikke
Janike
Janiche
:'D
ÅjaGunn![]()
Nei, jeg er ingen gunn, det navnet passet aldri megÅjaEr så vant til ditt andre navn, så nå kan jeg ikke se for meg at du er en Gunn
![]()