Navnebytte

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Om du skulle ha bytta navnet ditt, hva hadde du valgt da? Og hva heter du nå? :D

Selv er jeg igrunnen fornøyd, så her blir det:
-therese
-therese
:p

Har allerede bytta navn :p men fjernet i grunnen kun det første fornavnet da jeg aldri har likt det navnet. Kunne ikke tenkt meg å bytte til et helt annet navn tror jeg.

Har ikke dirkete bytta navn, men lagt til et navn foran mitt "gamle" navn:)

Byttet navn for ca 10 år siden, tok da vekk mellomnavnet mitt (hadde 4 navn!) og byttet ut to bokstaver på andre fornavnet mitt ;)

Nå blir jeg hetende dette frem til jeg dør ;)

Har tatt vekk et fornavn og et etternavn. Ble så mye med 2 fornavn og 2 etternavn. Brukte ingen av dem uansett :)

Føler det blir feil å bytte ut navnet jeg fikk av mine foreldre... Så kunne ikke tenkt at jeg passer noe annet navn egentlig :p

Ville aldri byttet fornavn. Har tidligere fjernet et etternavn. Syns det ble for mye med to etternavn når jeg har dobbeltnavn..

Selv om jeg ikke er noe videre glad i navnet mitt (Anniken)... Så kunne jeg ikke tenkt å byttet det heller for vet ikke hvilke navn jeg skulle valgt istedenfor :-P

Liker første fornavnet mitt, andre fornavnet mitt brukes kun i pass/bankkort ol. Kunne godt byttet det ut med det navnet mamma ville jeg skulle ha som 2. fornavn, men er så vant med å bare bruke første at jeg nok ikke ville brukt det til daglig likevel. Kanskje får jeg lurt med sambo på en unge til, for får jeg jente skal hun hete det.

Jeg er i grunnen sånn tålig fornøyd med navnet mitt (Cathrine), og jeg har aldri tenkt på å bytte fornavn.. det hadde bare blitt helt feil for meg :) Jeg er jo ei Cathrine :p

Jeg er ikke fornøyd med navnet mitt.. Det er langt og låter ikke fint, og det er ingen som skriver det riktig!!!

Jeg kunne tenkt meg å hett Maren! Men kommer ikke til å bytte..

Liker mitt navn ;) Ikke så mange her som heter det.

Har kun forandra etternavn etter jeg gifta meg så.

Da jeg gikk på ungdomsskolen og var en av 5 på håndballaget med samme fornavn, ville jeg veldig gjerne hete Rebekka.
Nå tenker jeg at jeg liker navnet mitt, for jeg får stadig høre at folk har barn som heter det samme som meg. Og det er jo et kompliment, siden folk ikke akkurat velger de mest grusomme navnene de kan tenke seg til ungene sine ;)

Jeg tok vekk mitt andre fornavn og byttet etternavn i fjor.
Å bytte fornavn helt tror jeg bare hadde vært forvirrende for meg selv og andre.

Back
Topp