Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig??!Har noen i tankene, men får se etterhvert. Uansett får ikke svigermor vite før fødsel, sist klaget hun over navnet![]()
Hun har sine egne meninger om det meste, og om hun en gang har truffet en person hun ikke likte med det navnet er det ett dumt navn. Men når mini var født og hun fikk vite navnet var det fintEr det mulig??!
Har noen i tankene, men får se etterhvert. Uansett får ikke svigermor vite før fødsel, sist klaget hun over navnet![]()
Hun her tar ikke kritikk annet enn så personlig at hun kan finne på å løpe ut i skogen og bli borte i flere timer, og sutre i ukesvis etterpå. Så løsningen blir å si at vi ikke har bestemt osssvigermødre har visst tendenser til å ha meninger. Heldigvis har jeg en bra en som jeg kan si ifra til om det skulle bli sånn.
Så kjedelig med sånne som skal ha en mening om altHun har sine egne meninger om det meste, og om hun en gang har truffet en person hun ikke likte med det navnet er det ett dumt navn. Men når mini var født og hun fikk vite navnet var det fint
Må være litt slitsomt å forholde seg til..

Hun her tar ikke kritikk annet enn så personlig at hun kan finne på å løpe ut i skogen og bli borte i flere timer, og sutre i ukesvis etterpå. Så løsningen blir å si at vi ikke har bestemt oss
Har hatt guttenavn klar fra før me starta første prøving for snart 9år siden. Det er Romeo og Gabriel. Om det blir ein gutt trur eg nesten me må pogga (ta stein saks papir) om ka for ett me velge, for me står støtt på kvart vårt navn
Siste jenta kalla me opp etter meg (dei to første bokstavene i navnet mitt, har vært slik i generasjoner, eg er oppkalla etter min far), så blir det ei til jente blir det Octavia me har landa på ❤ og ja, me kjører Octavia, og svigers og svoger og svigerinne kjøre Octavia, men for oss linke me kun navnet til Octavia i favorittserien: the 100s! Hu e RÅ!![]()
Enig! Jeg er tydeligvis litt på E denne gangenHar tenkt på jentenavn.. Hermine og Hedvig. H’en er viktig
Navn til gutt derimot er litt mer vanskelig..! Begge mine har fått navn som funker internasjonalt, så vil gjerne det nå også.

Begge mine starter på E, men tenkte å kanskje bryte rekkaEnig! Jeg er tydeligvis litt på E denne gangen![]()