Navn?

Willeikke

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
♡Julekulene 2021♡
Noen som har fundert på navn enda? Om det blir gutt vs jente?:Heartblue:Heartpink
Her har vi hatt jentenavn klart i 3 år, gutt er vi litt frem og tilbake.

Hvis 4-åringen får bestemme så blir det Gogo eller Mia:hilarious:
Har tenkt en del på navn, men ikke diskutert noen med samboer enda. Han syns jeg tenker for langt fram i tid:hilarious:

Vi har guttenavnet klar, for lenge siden, og jente navnet er vi såå usikre på!! :)

Har noen i tankene, men får se etterhvert. Uansett får ikke svigermor vite før fødsel, sist klaget hun over navnet :p

Guttenavn står mellom 2 navn :) For jente har vi en laaang liste med forslag, men ingen sikre ennå.

Er det mulig??!
Hun har sine egne meninger om det meste, og om hun en gang har truffet en person hun ikke likte med det navnet er det ett dumt navn. Men når mini var født og hun fikk vite navnet var det fint

Har noen i tankene, men får se etterhvert. Uansett får ikke svigermor vite før fødsel, sist klaget hun over navnet :p

svigermødre har visst tendenser til å ha meninger. Heldigvis har jeg en bra en som jeg kan si ifra til om det skulle bli sånn.

svigermødre har visst tendenser til å ha meninger. Heldigvis har jeg en bra en som jeg kan si ifra til om det skulle bli sånn.
Hun her tar ikke kritikk annet enn så personlig at hun kan finne på å løpe ut i skogen og bli borte i flere timer, og sutre i ukesvis etterpå. Så løsningen blir å si at vi ikke har bestemt oss

Hun har sine egne meninger om det meste, og om hun en gang har truffet en person hun ikke likte med det navnet er det ett dumt navn. Men når mini var født og hun fikk vite navnet var det fint
Så kjedelig med sånne som skal ha en mening om alt :wtf: Må være litt slitsomt å forholde seg til..

Har hatt guttenavn klar fra før me starta første prøving for snart 9år siden. Det er Romeo og Gabriel. Om det blir ein gutt trur eg nesten me må pogga (ta stein saks papir) om ka for ett me velge, for me står støtt på kvart vårt navn :hilarious:

Siste jenta kalla me opp etter meg (dei to første bokstavene i navnet mitt, har vært slik i generasjoner, eg er oppkalla etter min far), så blir det ei til jente blir det Octavia me har landa på ❤ og ja, me kjører Octavia, og svigers og svoger og svigerinne kjøre Octavia, men for oss linke me kun navnet til Octavia i favorittserien: the 100s! Hu e RÅ! :woot:

Har hatt guttenavn klar fra før me starta første prøving for snart 9år siden. Det er Romeo og Gabriel. Om det blir ein gutt trur eg nesten me må pogga (ta stein saks papir) om ka for ett me velge, for me står støtt på kvart vårt navn :hilarious:

Siste jenta kalla me opp etter meg (dei to første bokstavene i navnet mitt, har vært slik i generasjoner, eg er oppkalla etter min far), så blir det ei til jente blir det Octavia me har landa på ❤ og ja, me kjører Octavia, og svigers og svoger og svigerinne kjøre Octavia, men for oss linke me kun navnet til Octavia i favorittserien: the 100s! Hu e RÅ! :woot:

enig! hun er rå!

Klart å klart, har en god liste :p men har topp 3 på begge navn, og mannen er for så vidt enig! :hilarious:

Vedlegg

• 3BC16201-508F-4BB0-9624-5BF1BC3F95DC.png
    3BC16201-508F-4BB0-9624-5BF1BC3F95DC.png
    19 KB · Visninger: 47
Har jentenavnet klar og hatt det lenge. Men blir det gutt blir det nok like vanskelig som sist:eek:

Har tenkt på jentenavn.. Hermine og Hedvig. H’en er viktig :hilarious:
Navn til gutt derimot er litt mer vanskelig..! Begge mine har fått navn som funker internasjonalt, så vil gjerne det nå også.

Enig! Jeg er tydeligvis litt på E denne gangen :hilarious:
Begge mine starter på E, men tenkte å kanskje bryte rekka :) Er såååå mange fine navn på E.
Jeg kunne tenkt meg Emmy eller Emily, men mannen synes ikke den Y-en er no fin.. jeg forstår ikke helt det argumentet, men .. :bored: :p

Back
Topp