Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har jentenavn helt klart, men ønsker ikke å dele det. Det morsomme er at det (helt tilfeldig) er satt sammen av navnet til jordmor og til barnepleier som var til stede under fødselen med første. Vi hadde det som backup allerede da nr 1 ble født.Noen som har begynt å tenke på navn enda?
Hva er deres favoritter for tiden?
Vi skal ha et britisk navn, da samboer er fra EnglandVil si jeg har vært svært heldig der
elsker britiske navn, men (kanskje upopulær mening) syns det er litt cheesy og ha slike navn hvis begge foreldre og slektene er norske.. Så mine tidligere navn som Astrid og Nora er for tiden lagt bort, men vi får se!
Liker veldig godt Amelia, Ruby, Polly eller Helena (med engelsk uttale) hvis det blir jente. Har også vært inne på tanken om Poppy, men der kom hun ene bloggeren meg i forkjøpet så det gidder jeg ikke, haha.
Til gutt liker jeg veldig godt James, Marlon og Louie. Vi kommer til å snakke norsk i hjemmet da samboer har bodd i Norge hele livet, men syns det er så fint å kunne bruke britiske navn og la dem få en bit av deres opphav!![]()

Ønsker et navn som er lett å uttale på engelsk. Har selv et navn som er håpløst å si på engelsk og har alltid syntes det har vært irriterende (selv om jeg er veldig glad i navnet mitt altså). Så et navn som er praktisk, men ikke sukkersøtt blir prioritet. Vi har allerede diskutert guttenavn, jentenavn synes jeg er vanskeligere
Og ja, kun ett fornavn, ikke dobbelt-navn. Forstår ikke hvorfor alle gir barna sine gjerne 2-3 fornavn for tiden
min mening..
Hva synes dere om navet Amanda? Jeg begynner å like det bedre og bedre og kunne kanskje tenkt meg å bruke det hvis vi får jente.
Vurderer Amalie og 
Jeg liker både Amanda og Luna godt!Hva synes dere om navet Amanda? Jeg begynner å like det bedre og bedre og kunne kanskje tenkt meg å bruke det hvis vi får jente.
Vi skal ha Nikolai hvis det blir gutt (skrivemåten har vi ikke diskutert enda) . Men jentenavn er vanskelig.
Jeg har egentlig veldig lyst på Liva og mannen Luna, men vi har heldigvis lang tid på å bli enige hvis det blir jente da![]()
C uttales som k.Jeg liker navnet Lise veldig godt, men er usikker på hvordan det blir på engelsk. Har jo ikke lyst til at det skal uttales lice (lus)![]()
C uttales som k.![]()

Det stemmer ikke i dette tilfellet.C uttales som k.![]()
C uttales som k med mindre den blir fulgt av e, i eller y. Da uttales den s.C uttales som k.![]()