Vet det er tidlig, men er det noen som har startet å tenke på navn enda? Jeg tenker litt på navn innimellom, men har ikke startet på noen liste enda [emoji64]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her [emoji4]Ikke tenkt direkte til denne spiren, men generelt følger jeg med om jeg hører noen jeg likerstarter nok ikke seriøst før vi vet hva det blir og gjerne en stund etter oul også
Fine navn [emoji4]Me har Mari som favoritt på jente og Emil som favoritt til gutt!! Men det kan fort forandre seg [emoji28]
Ja, enig! [emoji6]Har ikke tenkt på det enda og har ikke noen favoritter heller. Syntes det blir verre jo flere barn en fårdet skal jo matche litt de andre
![]()
Vi valgte navn før fødselen til vår første, men så syntes vi ikke at det passet til henne [emoji28]Jeg har en liste fra mitt første barn. Mannen og jeg har begge kommet med forslag og om vi finner noe vi begge liker går det på listen [emoji5] Sist visste jeg ikke kjønn på babyen så da valgte vi ett guttenavn og ett jentenavn som vi var 100% sikre på i 3 trimester ca [emoji5]
Vi valgte navn før fødselen til vår første, men så syntes vi ikke at det passet til henne [emoji28]
Vi er så og si enige med jentenavnet, men guttenavn klarer eg ikkje å gå helt med på. Noah er et veldig fint navn MEN det får meg til å tenke på noa’s ark og filmen «evan almighty» Me har Mari som favoritt på jente og Emil som favoritt til gutt!! Men det kan fort forandre seg [emoji28]
Ellers liker jeg Emanuel best av alle, men det var ikke mannen så stor fan av så det er nok helt utelukketFint jentenavn - jenta mi heter det [emoji173]️ Har forsåvidt «snust» litt på Emil også da, virker som et kult og rampete navn![]()