Navn

<3 LykkeLiten <3

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Vet det er tidlig, men er det noen som har startet å tenke på navn enda? Jeg tenker litt på navn innimellom, men har ikke startet på noen liste enda [emoji64]

Ikke tenkt direkte til denne spiren, men generelt følger jeg med om jeg hører noen jeg liker :-) starter nok ikke seriøst før vi vet hva det blir og gjerne en stund etter oul også

Jeg har en liste fra mitt første barn. Mannen og jeg har begge kommet med forslag og om vi finner noe vi begge liker går det på listen [emoji5] Sist visste jeg ikke kjønn på babyen så da valgte vi ett guttenavn og ett jentenavn som vi var 100% sikre på i 3 trimester ca [emoji5]

Har ikke tenkt på det enda og har ikke noen favoritter heller. Syntes det blir verre jo flere barn en får :) det skal jo matche litt de andre :)

Jeg har en liste fra mitt første barn. Mannen og jeg har begge kommet med forslag og om vi finner noe vi begge liker går det på listen [emoji5] Sist visste jeg ikke kjønn på babyen så da valgte vi ett guttenavn og ett jentenavn som vi var 100% sikre på i 3 trimester ca [emoji5]
Vi valgte navn før fødselen til vår første, men så syntes vi ikke at det passet til henne [emoji28]

Vi har - eller EG har en liste :laughing002 Vi er så og si enige med jentenavnet, men guttenavn klarer eg ikkje å gå helt med på. Noah er et veldig fint navn MEN det får meg til å tenke på noa’s ark og filmen «evan almighty» :p Finner vel ut av det - men jeg veldig glad i navn som nesten ingen andre har ☺️

Vel, jeg har en liste jeg har hatt en god stund
Samboer har ikke sett den..men håååper jo at han finner et eller annet han liker på liste da ❤️

Vi har egentlig jentenavn klart, det har vi hatt siden vi startet prøvingen:) men tror vi (eller rettere sagt jeg) kan få problemer om vi en gutt... finner nesten ingen navn jeg liker ;p

Vi har snakket litt om det og vi har to navn på gutt og jente som vi begge kan leve veldig fint med. Mannen er veldig glad i Aurora, selv måtte jeg tenke litt på den..Men nå har jeg fått virkelig sansen for det navnet så det tror jeg vi kommer til å kalle babyen hvis det blir jente. Eller evt. Leah, det står mellom de to.. Hvis det blir en gutt står det mellom Leon og Noah...For min del skifter det fra dag til dag hvilken av de to jeg liker best, men tror nok at jeg heller mest mot Leon:):smug: Ellers liker jeg Emanuel best av alle, men det var ikke mannen så stor fan av så det er nok helt utelukket:rolleyes:

Vi har jentenavn klart, det har vi hatt fra før guttungen ble født, så da regner jeg med det blir en gutt til :p brukte ei ukes tid etter fødsel og en prøvedag med navn for å finne noe som passa til nr én :)

Fint jentenavn - jenta mi heter det [emoji173]️ Har forsåvidt «snust» litt på Emil også da, virker som et kult og rampete navn :)

Så gøy [emoji2] Ja, Emil er både søtt og litt kult navn synes me!!:) Me liker korte og enkle navn, så det blir uansett noko i den sjangeren vil eg tippe [emoji4]

Vi bestemte begge navnene for mange år siden :p Jentenavnet ble tatt av noen andre som var før oss, så vi må bytte. Står nå mellom 2-3 navn.

Back
Topp