Navn

Jeg har bare hatt to av fem navn klare jeg... nest eldste fikk ikke navn før han var noen uker. Jeg tar ting som det kommer, med det meste egentlig.
Det er jo veldig hyggelig gjort av dere da :)

Tror de har hatt det jentenavnet klart i tre svangerskap, så skulle bare mangle føler jeg da [emoji85]

Så deilig avslappet du høres ut. Jeg er motsatt [emoji23]
 
Venter til etter OUL. Mannen og jeg er på to forskjellige planeter når det gjelder navn, så den kampen tar jeG når jeg vet kjønn:)
 
Vi har et jentenavn som vi begge liker, men Sliter med å finne guttenavn.
 
Ikke bestemt oss ennå. Kommer ikke til å "låse" oss til ett navn, lager nok en liste med de 3-5 navnene vi liker best for hvert kjønn også bestemmer vi oss etter ungen er født. Jeg har en idé om hvilke jentenavn jeg liker best, guttenavn er det verre med. Har allerede 2 gutter og vanskelig å finne flere guttenavn som passer med de vi har. Gubben derimot er vanskelig å få i tale ifht navn da han vil se babyen først før han bestemmer seg. Ikke har han noen formening heller om det er noen navn han liker. God tid ennå da, akkurat kommet inn i uke 10:)
 
Vi bestemte oss for Thea og Kevin allerede før vi ble sammen [emoji23]
Samboeren min er svensk, og her i Sverige er det vanlig med mellomnavn, og gjerne navn som går i familien. Så vi har tenkt Thea Maria og Kevin Andreas/Alexander [emoji4]
Er så spent på å få vite kjønnet [emoji7]
 
Vi har noen alternativer på begge kjønn vi har snakket endel om. Har veldig mye smågutter i familie og omgangskrets, så det er ganske tomt for guttenavn..
 
Guttenavn hadde vi klart fra sist og det holder vi på:) men jentenavn er verre.. mannen vil at vi skal bruke mellomnavnet mitt fordi det er litt tradisjon i familien, men jeg vet ikke helt enda
 
Vi bestemte navn sist til begge kjønn og fikk en gutt da. Blir det jente denne gangen så ønsker jeg å bruke navnet etter tanten min som gikk bort i fjor rett før termin med sønnen min. Nå har jeg termin rett før hennes 50års dag så alt hadde vært perfekt visst jeg fødte den dagen [emoji4]. Blir det gutt så vet jeg faktisk ikke hva jeg skal kalle han [emoji23]. Tror vi må finne ut av kjønnet denne gang på ultralud [emoji4]
 
Ikke snakket om det enda, men jeg har noen favoritter av både jente og gutte navn. Men får se. Han ska få komme med sine forslag også. Kanskje noe kan brukes sammen [emoji4]
 
Vi tenker litt på Elise og Johanna nå for tiden [emoji18][emoji254]
Begge er kreative oppkallelser
 
Back
Topp