Navn

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
har dere bestemt dere for navnhvis det blir det ene eller det andre kjønnet? Er det noe dere har hatt klart lenge eller venter dere til etter OUL? Eller kanskje dere har bestemt dere for å vente å se til barnet er født?
 
har dere bestemt dere for navnhvis det blir det ene eller det andre kjønnet? Er det noe dere har hatt klart lenge eller venter dere til etter OUL? Eller kanskje dere har bestemt dere for å vente å se til barnet er født?
Her blir det Mie hvis det blir jente. Guttenavn er vi ikke enig i det hele tatt
 
Dersom det jente blir vi å bruke samme navnet som vi hadde planlagt for guttene våre før vi fikk vite at det var gutt da. Vi har vært enig om Leah izabella i 3 år og regner med vi er enig denne gangen også dersom det blir jente.

Gutt vet jeg helt ærlig ikke om vi kommer til å bli enige om, vi har 2 gutter en som heter Isak emir og en som het Noah Alexander. Og det er de eneste navnene som vi har likt som fungerer i begge landene våre [emoji23]
 
Ikke snakket noe om og blir vel ikke å snakke om det før etter OUL
 
Har klart et unisex navn, som ikke er sånn typisk Kim eller lignende, men greier ikke å se for meg noe annet enn en gutt med det navnet. Vi har alltid trodd og sett for oss at vi får gutt første gangen.
 
Her hadde jeg flere jentenavn jeg likte og klarte ikke å komme på guttenavn i det heletatt. Etter jeg og mannen snakket om navn ble vi sittende igjen med ett navn begge likte og det var guttenavn :D:p
 
Vi har flere navn, gubben har egentlig bestemt seg for et til hvert kjønn, samtidig er vi sånn at vi tror en bør se ann barnet når de kommer [emoji4]
 
Vi har ikkje snakka om navn ein gong :wideyed: nesten litt flaut. Men vi er heller ikkje blitt enige om å vite kjønn heller på oul. Han vil, men eg syns ikkje det er naudsynt. ☺️
 
Ikke snakket om det her heller. Guttenavnet har vi vel kanskje spart siden kun jentenavnet ble brukt sist... [emoji5]
 
Guttenavn har vi klart, syns jentenavn er vanskelig :bored:
 
Vi har snakket litt om navn og enige hva vi ikke vil ha. Tar det nærmere etter OUL.
 
Har laget en liste men det er fryktelig vanskelig! Har ingen soleklare favoritter. I allefall ikke om det blir gutt. Da risikerer det å bare bli lillegutt hahaha ;)
 
Guttenavn blir veldig vanskelig. Jentenavn skal vi nok klare å bli enige om.
 
Har laget en liten liste på det, men vi er ganske sikre på jentenavn. Guttenavn derimot har vi noen som vi ikke helt klarer å bli enige om enda :)
 
Vi har laget liste, men tenker vi må se den lille før vi bestemmer oss helt ☺️
 
Jeg er rett og slett tom for guttenavn :p
Men vi tar det etter fødselen tror jeg uansett ;)
 
Jeg er rett og slett tom for guttenavn :p
Men vi tar det etter fødselen tror jeg uansett ;)

Jeg er sånn «planlegger» som elsker å ha ting klart.. mannen har annonsert at han vil ha det litt åpent denne gangen.

Men hvis det er samme kjønn sol babyen til svigerinna og svogeren må vi nesten drøfte litt med dem tror jeg. Hvis de får jente så er det et navn vi stryker fra lista vår for deres fordel liksom, for de har to gutter og dette blir den siste.
 
Jeg er sånn «planlegger» som elsker å ha ting klart.. mannen har annonsert at han vil ha det litt åpent denne gangen.

Men hvis det er samme kjønn sol babyen til svigerinna og svogeren må vi nesten drøfte litt med dem tror jeg. Hvis de får jente så er det et navn vi stryker fra lista vår for deres fordel liksom, for de har to gutter og dette blir den siste.

Jeg har bare hatt to av fem navn klare jeg... nest eldste fikk ikke navn før han var noen uker. Jeg tar ting som det kommer, med det meste egentlig.
Det er jo veldig hyggelig gjort av dere da :)
 
Back
Topp