Navn

Det tror jeg absolutt at det er[emoji4] var bare her tråden er og det virker ikke som det er så mange på skjult.. [emoji4]
Vi har slitt veldig med å finne navn som vi begge liker. Navnene vi til slutt endte opp å velge mellom var: Malin, Frida, Odin, Lukas. Vi har endt opp med å velge Frida og Odin. Er egentlig de eneste navnene vi liker begge to. Jeg synes det finnes mange andre fine navn men dette er navn jeg kan gå med på.

Vi har slitt veldig med å finne navn som vi begge liker. Navnene vi til slutt endte opp å velge mellom var: Malin, Frida, Odin, Lukas. Vi har endt opp med å velge Frida og Odin. Er egentlig de eneste navnene vi liker begge to. Jeg synes det finnes mange andre fine navn men dette er navn jeg kan gå med på.
Koselige navn [emoji173]
Frida med hjertet i hånden [emoji173]
Gleder meg til vi skal starte med navnene [emoji4]

Vi har begynt på en liste, men mannen vil helst vente med å tenke noe mer på det til etter OUL. Jeg er enig at det et like greit å vente til da, men gleder meg veldig.

Angående etternavn så blir det i alle fall mitt etternavn sist. Det er få som heter det og jeg har veldig tilhørighet til navnet. Derfor beholdte jeg også mitt navn da vi giftet oss. Mannen har lite tilhørighet til sitt navn og ville egentlig bare ha mitt navn på barnet. Men jeg vil helst at hans etternavn skal brukes som mellomnavn, så barnet har noe fra begge. Jeg vokste opp med bare min fars navn og valgte å ta min mors navn som mellomnavn ved konfirmasjon.

Koselige navn [emoji173]
Frida med hjertet i hånden [emoji173]
Gleder meg til vi skal starte med navnene [emoji4]
Etter noe som føles som en evig lang diskusjon er det veldig godt å vite navnet allerede. datteren min som jeg har fra før heter Natalie og synes navnene vi har valgt passer sammen med hennes navn Lykke til med valg av navn...

Etter noe som føles som en evig lang diskusjon er det veldig godt å vite navnet allerede. datteren min som jeg har fra før heter Natalie og synes navnene vi har valgt passer sammen med hennes navn Lykke til med valg av navn...
Veldig ålreit og finne noe som passer sammen med tidligere navn [emoji6]
Takk for det [emoji6]

Jeg har en del fine jentenavn på lista, selv om jeg og pappan egentlig har bestemt oss for lenge siden. Men på guttenavn er jeg totalt blank. Håper det er et tegn på at det er en jentebaby som kommer, for hvis ikke må vi virkelig sette oss ned for å lete etter guttenavn:p

Vanskelig dette med navn. Jeg og samboer liker helt forskjelig type navn[emoji85] føler vi aldri kommer til å bli enig. Nesten et mirakel at de to vi har har fått navn[emoji14]

Vanskelig dette med navn. Jeg og samboer liker helt forskjelig type navn[emoji85] føler vi aldri kommer til å bli enig. Nesten et mirakel at de to vi har har fått navn[emoji14]
Dere får skrive hver deres liste [emoji6] Så en kveld ser dere sammen på begge listene, ser om dere kan ha noen like eller at den ene har noen navn på lista som den andre ikke har ført opp, men liker likevel. Stryk ut de som er helt uaktuelle og ha med videre. Slå sammen listene til en liste. Og se på den ved jevne mellomrom sammen og stryk ut noen navn nå og noen da.. Dere kan lese navnene høyt for hverandre og gjerne sammen med etternavnet så hører dere hvordan det høres ut også [emoji6] Tilføy nye navn om det skulle være nødvendig eller det dukker opp nye [emoji4]Ha som mål at dere sammen skal stryke ut alt fra 1 navn til 5 hver gang dere ser på listen.. [emoji4]

Back
Topp