noen av dere som har begynt å tenke på navn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etternavn er døds vanskelig.. vi tok den diskusjonen når vi giftet oss. Endte med bindestrek mellom mitt ene etternavn og hans etternavn. Vet ikke om jeg er superfornøyd egentlig, men jeg hadde nok ikke blitt det uansett [emoji85] skulle gjerne hatt begge mine på meg og barna [emoji85]Hva med etternavn? Jeg vil gjerne at barnet skal ha mitt etternavn, men mistenker at det kan bli en diskusjon i hjemmet... noen som har tips til hvordan jeg bør gå frem? Har ellers ikke funnet navn til frøet, men tenker en del på det
Hva med etternavn? Jeg vil gjerne at barnet skal ha mitt etternavn, men mistenker at det kan bli en diskusjon i hjemmet... noen som har tips til hvordan jeg bør gå frem? Har ellers ikke funnet navn til frøet, men tenker en del på det
Vi har ett av mitt etternavn som "mellomnavn" å hans som etternavn. For vi er ikke gift. Viss vi gifter oss kommer nok det fortsatt til å bli slikHva med etternavn? Jeg vil gjerne at barnet skal ha mitt etternavn, men mistenker at det kan bli en diskusjon i hjemmet... noen som har tips til hvordan jeg bør gå frem? Har ellers ikke funnet navn til frøet, men tenker en del på det
Dersom du ønsker ditt etternavn så sier du det til din partner [emoji6] Kan jo sette sammen ditt og hans navn og heller gå for et enkelt fornavn [emoji4]Hva med etternavn? Jeg vil gjerne at barnet skal ha mitt etternavn, men mistenker at det kan bli en diskusjon i hjemmet... noen som har tips til hvordan jeg bør gå frem? Har ellers ikke funnet navn til frøet, men tenker en del på det
Vi har hvert vårt barn fra tidligere som har våre etternavn og derfor blir det helt naturlig å gi våre felles barn begge etternavnene slik at alle søsknene skal ha familietilhørighet i etternavnet.Hva med etternavn? Jeg vil gjerne at barnet skal ha mitt etternavn, men mistenker at det kan bli en diskusjon i hjemmet... noen som har tips til hvordan jeg bør gå frem? Har ellers ikke funnet navn til frøet, men tenker en del på det
Selvfølgelig naturlig å ha samme etternavn på barna Jeg får trekke pusten og hoppe i det etterhvert. Jeg vil ha mitt etternavn sist så det er det som blir bruktDersom du ønsker ditt etternavn så sier du det til din partner [emoji6] Kan jo sette sammen ditt og hans navn og heller gå for et enkelt fornavn [emoji4]
Vi er ikke gift, men har vært samboere i mange år.. hans navn er det kun hans familie som har i Norge så vi ønsket å bruke det, men ønsket også og føre mitt navn videre i tillegg til at han mente det var rettferdig at vi brukte begge to sitt. [emoji4] Siden de begge er litt lange og inneholder ø så valgte vi og kun ha et kort og enkelt fornavn, men det var viktig for oss at det passet til begge navnene [emoji6]
Denne gangen har vi ikke tenkt på navn enda, men etternavnet vil bli det samme [emoji4] Også er vi opptatt av at fornavnet skal passe sammen med kommende storesøster sitt [emoji4]
Hørtes riktig ut i deres tilfelle ja viktig at søskenene har navn til fellesVi har hvert vårt barn fra tidligere som har våre etternavn og derfor blir det helt naturlig å gi våre felles barn begge etternavnene slik at alle søsknene skal ha familietilhørighet i etternavnet.