Navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Vi har ikke bestemt oss enda. Jeg hadde bare ett jentenavn jeg syntes var kjempefint (Nora), men så er det gutt da. Og der har jeg liksom ingen som jeg VIRKELIG føler er det rette :p Mannen og jeg har også bare såvidt prata om det, men vi har et par vi begge kan være enige om (Jonas og Oskar). Bare litt usikre på om det er navn vi virkelig vil ha.. Heldigvis ingen hast enda :)

Han heter Filip. [emoji170] Tror kanskje vi har landet på Fredrik nå. Filip og Fredrik. [emoji5]️ Eller så syns jeg også Casper er et pent navn.. mange fine, men kan ikke velge det samme som andre i vår vennekrets har valgt heller!
Fredrik er et fint navn. Rik på fred også passet de to navnene fint sammen.

Vi har bestemt oss for Johan.
Storebror heter Leo :)

Jeg syntes oppkalling er veldig fint :) Vi har oppkalt første datteren våres, hun har dobbeltnavn. Tror ikke vi (JEG) vil ha dobbeltnavnt denne gangen, men favoriserer oppkalling også i denne omgang :Heartred Vi er foreløpig i tenkeboksen, men jeg har ett navn jeg har kjent ganske sterkt på en stund nå. Det er ikke direkte oppkalling, men gjerne inspirert kan en heller si.. Navnet jeg går rundt og drømmer om om dagen er Oline, inspirert av Olga og Elin, som er to nære familierelasjoner som døde nå i høst og i fjor vinter.
Vi har ikke snakket så mye om navn enda, men jeg har ærlig talt ikke klart å tenke særlig lenger, har stoppet helt opp for meg :D :dead:

Vi har også bestemt oss. :) ikke oppkalt etter noen da jeg synes vi har kjedelige guttenavn i familien ;p

Back
Topp