Navn?

M

Moderator Irene

Guest
Har dere bestemt dere for navn, eller blitt enige om et par stk? :)
Hvem bestemmer mest? ;)
 
Ja, og utrolig nok er det barnefar sitt forslag vi har endt opp med :) Det hadde jeg aldri trodd. Haha
 
Vi har ikke bestemt, men har blitt enige om et par navn vi liker. Hun får nok ikke navn før hun er ute og vi får sett henne ;)
 
Vi ville ha Ida Sophie, men det blir kanskje litt dumt nå som det viser seg at det er en gutt i magen :p ikke landet på guttenavn enda...
 
Vi har faktisk ikke snakket om navn på en stund. Vi snakket mye om det i sommer før jeg ble gravid :) Med førstejenta vår bestemte vi oss rett etter hun var født, så det var ganske åpent fram til da.
 
Vi har valgt navn for lenge siden (begge likte det så vi bestemte vel like mye)!
 
Vi har ikke landa på noe, men skal tråkle slektstrærne våre da vi godt kunne tenke oss oppkalling :) Vi skal være helt enige og bestemme like mye begge to.
 
Vi har navnet klart :-D
 
Vi har ikke begynt å snakke om navn enda, vi.. Med førstemann hadde jeg det klart, og mannen var enig. Denne gangen har jeg ikke like sterke følelser knyttet til navnet. Er det litt rart kanskje?
 
Vi har heller ikke navn klart. Har rett og slett ikke begynt å diskutere det enda. Hadde så mange fine jentenavn, men tassen i magen er en gutt
 
Vi var ganske enige om Victoria om jente. Blir gutt så nå aner vi ikke! Har en gutt fra før og har liksom brukt opp det fineste guttenavnet på han kjennes det ut som!
 
Vi var ganske enige om Victoria om jente. Blir gutt så nå aner vi ikke! Har en gutt fra før og har liksom brukt opp det fineste guttenavnet på han kjennes det ut som!

Akkurat likt her, jentenavn var bestemt, men det er en gutt. Vi vurderer å bare kalle ham Samuel den yngre, siden vi er så fornøyde med storebrors navn ;)
 
Hva heter han da?

Han heter Filip. [emoji170] Tror kanskje vi har landet på Fredrik nå. Filip og Fredrik. [emoji5]️ Eller så syns jeg også Casper er et pent navn.. mange fine, men kan ikke velge det samme som andre i vår vennekrets har valgt heller!
 
  • Liker
Reactions: Srh
Back
Topp