Navn

En tråd i 'Juli 2017' startet av Dunja, 9 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lulalei88 Glad i forumet

Jeg er veldig glad i min bestefars mellomnavn, Olai. Heldigvis liker min samboer det også, så om det er en gutt som gjemmer seg i magen så blir ikke navnevalget vanskelig ♥️
    ellers liker jeg godt jentenavnet Anna (gode og trauste navn, jeg vet :p ) , men har en kusine som heter det, så det passer litt dårlig.

2. Pedal Gift med forumet

Ja, veldig rart hvordan noen navn blir helt uaktuelle fordi man kjenner noen som heter det. Har noen navn i bakhodet som jeg syns er veldig fine, men de utgår av forskjellige grunner:p

3. Mummitrollspiren Elsker forumet

Uff ja, samme situasjon med varg navnet som hos min samboer da, syns det er veldig synd skal jo egentlig ikle ha noe å så hva man relaterer det til:p
    Menmen man blir vel enig til slutt:happy:

4. Dunja Forelsket i forumet

Jenny er veldig fint. Hadde ikke en av mine næreste venninner hatt det navnet tror jeg det kunne blitt det hos oss også. Hennie syns jeg også er fint, men det liker ikke mannen så godt.

5. Dunja Forelsket i forumet

Gode og trauste navn er topp syns jeg! Det kommer det til å bli hos oss også. Olai, Olav, Ola og Even var på guttelista sist. Anna heter min yngste. Vakkert syns jeg. På jentelista er det flere navn: Astrid, Edel, Ingeborg, Åse, Hennie, Eva, Marit, Ingvild

6. Lulalei88 Glad i forumet

Så masse flotte navn! ♥️ Ja, Anna er virkelig et nydelig navn!

7. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Snøfnuggene 2018 Februarbarna 2020

Anne Sofie/Sophie
    Alina
    Andrea
    Althea
    Selina/seline/sigrid/ Susanne/susanna/sanne/sanna
    Ada samantha
    Athelia
    Alexandra

8. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Snøfnuggene 2018 Februarbarna 2020

Har et jentenavn klart og et guttenavn klart! Begge er dobbeltnavn!

9. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Dette er foreløpig våre favoritter. Mange et slektsnavn.

Vilde
    Yngvild
    Ylva
    Alma
    Tiril
    Ingeborg

Iver
    Brage
    Amund
    Alfred
    Ludvig

• Liker Liker x 1
  10. Dunja Forelsket i forumet

Litt vanskelig med S-navn som passer i dobbeltnavn syns jeg. Liker Sara godt, men usikker på hva det går med. Sofie og Sofia er like fint og litt lettere:
    Alma Sofie
    Ava Sofie
    Anna Sofia
    Astrid Sofie

11. Dunja Forelsket i forumet

Fine navn! Ylva er på topp hos mannen faktisk.

12. Cec88 Blir kjent med forumet

Så mange fine navn som er blitt nevnt :D
    Har fått alex, alexander, alexia eller alexandra på hjernen :p

13. Bøllefrø1 Flørter med forumet

Her er vi veldig usikre, storesøsteren heter noe på L-B. Men vi liker godt Severin, Edvin, Patrik, Edvard, Bastian, Brage
    Jenter: Tilje, Live, ++
    Vi har så mange navn at vi kommer nok ikke i mål før vi vet kjønn. Et familienavn er Peder Anton, veldig spesielt men det begynner å vokse på meg :p

• Liker Liker x 1
  14. -lillespire- Forelsket i forumet

Her blir det mest sannsynlig en Peder om det er en lillebror i magen :) Så da blir det spennende å se hvem som gjemmer seg i magen :)

Last edited: 14 Nov 2016
  15. kattungen Glad i forumet

Jeg elsker navn, og har flere forslag klare denne gangen ;)

16. Tust Elsker forumet

Her tror jeg vi har landet på Julia hvis jente...men gutt sliter jeg virkelig med! Har ei jente på A fra før...hjeeelp...hehe..

Del denne siden