Navn?

Jeg har lyst å ha et navn som begynner på S, men har store problemer med å finne fine, litt uvanlige jentenavn på S. Noen gode forslag?

Jeg har lyst å ha et navn som begynner på S, men har store problemer med å finne fine, litt uvanlige jentenavn på S. Noen gode forslag?

Selena
Sanna
Sienna
Savannah
Suzanne, Synne og Sandra er vell ikke så uvanlige - men fine :) kommer ikke på flere i farten. Hvilke type navn liker du?

Blir det gutt har vi tenkt på Karsen (farfar til samboer), August (oldefar til samboer), Emil, Håkon.

Blir det jente har vi tenkte på Henriette (farmor til samboer), Johanne (min farmor), Josefine

Men ingenting blir bestemt før h*n er født :)
Karsen:)? D har jeg faktisk ikke hørt før :)

Har lyst til å kalle en jente for Kassi etter oldemoren min. Men vet ikke om det er et navn som passer seg i dag. Er jo 100år siden det var brukt i familien. Tror pappa hadde satt pris på det. Har tenkt på det i flere år.
Samboer har en gutt fra før, så jeg syns navnet må klinge sammen med hans navn også. Også vil jeg det skal funke internasjonalt.
Artig og spesielt med noe som ikke "alle" heter :-)

Her er mi liste:
Gutt: Oliver, Freddy og Weliam
Jente: Ariel, Leonora, Synne, Saga, Neline, Vina, Gulla, Olivia, Vilje, Sofie og Gine.

Mannen vil ha Sebastian hvis det blir gutt, eller Synnøve om det blir jente. Jeg begynner å like Synnøve litt, men jeg ville hatt Saga først da, Saga Synnøve, men det vil ikke han. Nei navn er vanskelig når vi skal være enige..

Ikke begynt å se på navn :p har en følelse på jente denne gangen og syns det nesten er vanskeligere enn guttenavn, er så mange fine. Men det som gjør det vanskeligste er å finne et som ikke er så populært

Back
Topp