Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lyst å ha et navn som begynner på S, men har store problemer med å finne fine, litt uvanlige jentenavn på S. Noen gode forslag?
Karsen? D har jeg faktisk ikke hørt førBlir det gutt har vi tenkt på Karsen (farfar til samboer), August (oldefar til samboer), Emil, Håkon.
Blir det jente har vi tenkte på Henriette (farmor til samboer), Johanne (min farmor), Josefine
Men ingenting blir bestemt før h*n er født
Eirik Einar EspenGuttenavn på E? 5 bokstaver?
Artig og spesielt med noe som ikke "alle" heterHar lyst til å kalle en jente for Kassi etter oldemoren min. Men vet ikke om det er et navn som passer seg i dag. Er jo 100år siden det var brukt i familien. Tror pappa hadde satt pris på det. Har tenkt på det i flere år.
Samboer har en gutt fra før, så jeg syns navnet må klinge sammen med hans navn også. Også vil jeg det skal funke internasjonalt.
Tenker litt på Saga... Men er redd jeg ser koplingen til Saga i Broen, heheSelena
Sanna
Sienna
Savannah
Suzanne, Synne og Sandra er vell ikke så uvanlige - men fine kommer ikke på flere i farten. Hvilke type navn liker du?
Saga er fint! Jeg liker også StellaTenker litt på Saga... Men er redd jeg ser koplingen til Saga i Broen, hehe
Vi har noen venner med ei Stella, så det funker ikke...Saga er fint! Jeg liker også Stella
Sita eller SavannahJeg har lyst å ha et navn som begynner på S, men har store problemer med å finne fine, litt uvanlige jentenavn på S. Noen gode forslag?