Navn?

De fleste korte navn passer med Kristian syns jeg :) Koselig med oppkalling!
Jon Kristian, Jan Kristian, Tor Kristian, Ole Kristian for eksempel

Det som er så vanskelig for jeg liker best litt lenger navn, men det kræsjer :p liker veldig godt Peter, men det blir forferdelig tungt :p

Litt! Har bestemt meg for ikke å tenke for mye på det før vi vet kjønn.
Har lyst på et navn med norrønt opphav.

Men det er jo så mange fine navn!
Hvordan velge det riktige...:happy093

Blir nok å finne navn når ungen kommer ut for da finner vi ut om det blir gutt eller jente :)

Vi er enige om jentenavn, det hadde vi klart før OUL med førstemann. Guttenavn er vi derimot uenige om. ;)

Har ikke snakket om det engang vi :-P men førstemann ble vi enige med engang . Nå tror jeg vi kan slite litt .
Vi har en Liam Sylvester fra før av .. Får vi en jente skal hun ha Johanne til mellomnavn iværtfall (oppkalling ) .

jeg har lyst å ha Svanhild Marita til jente, gutt aner jeg ikke...

Jeg liker Sara og Sandra om det er jente, men guttenavn synes jeg er vanskelig. De guttenavnene jeg liker best er tatt av slekt og venner

Har lyst til å kalle en jente for Kassi etter oldemoren min. Men vet ikke om det er et navn som passer seg i dag. Er jo 100år siden det var brukt i familien. Tror pappa hadde satt pris på det. Har tenkt på det i flere år.
Samboer har en gutt fra før, så jeg syns navnet må klinge sammen med hans navn også. Også vil jeg det skal funke internasjonalt.

Eg synd at Enja,Emelin,og saga e fine jentenavn å Loke,Melvin,Heine,Isai,Leander e fine guttenavn..å Noak

Vi har ikke snakket om det enda og jeg har ikke tenkt så mye på navn. Vi begynner vel å snakke om det når vi vet om det blir gutt eller jente. Sist sto det mellom to jentenavn da hun ble født og vi brukte 5-6 dager etter fødsel på å bestemme oss ;)

Vi er i full gang, noe jeg egentlig har vært lenge før jeg testet positivt også. Kanskje helt siden sist. Vanskeligere denne gangen, navnet skal passe med de to andre, være ganske kort, av eldre årgang, ha fin klang og helst ikke være for mye brukt nå...i tillegg skal vi bli enige.

Back
Topp