Navn?

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Noen som har begynt å tenke på navn enda?

Hvis vi får gutt liker jeg Jacob, August eller Emrik

Fine jentenavn jeg liker er Sanna, Tiril, Maja, Mina, Annabel eller Amalie

Har ikke peiling, men hvis det blir gutt er jeg ganske sikker på at sambo vil at han skal hete Kristian, sambo er tredje generasjonen som heter det.

Noen som har forslag til dobbeltnavn med Kristian? :)

Noen som har begynt å tenke på navn enda?

Hvis vi får gutt liker jeg Jacob, August eller Emrik

Fine jentenavn jeg liker er Sanna, Tiril, Maja, Mina, Annabel eller Amalie
Så fine navn! Første jenta her har A i navnet sitt, så vi har funnet ut at vi kunne tenke oss at flere barn har A til fornavn også. August og Amalie er veldig gode kandidater hos osa også. ;) Det samme er Agnes, Ada og Johan (eneste uten A foreløpig) :)

Nei, navn har jeg ikke begynt å tenke noe særlig på enda. Trur heller ikke vi kommer til å snakke så mye om det før vi vet om det er en gutt eller jente på vei.

Blir det gutt har vi tenkt på Karsen (farfar til samboer), August (oldefar til samboer), Emil, Håkon.

Blir det jente har vi tenkte på Henriette (farmor til samboer), Johanne (min farmor), Josefine

Men ingenting blir bestemt før h*n er født :)

Vi har jenteliste :) Olivia eller Tiril :) hvis det blir gutt har vi ingen aning :D

Tenker vi gjør som sist gang, vi tenker ikke på navn får etter OUL når vi forhåpentligvis vet hva det er:P

Har ikke peiling, men hvis det blir gutt er jeg ganske sikker på at sambo vil at han skal hete Kristian, sambo er tredje generasjonen som heter det.

Noen som har forslag til dobbeltnavn med Kristian? :)
De fleste korte navn passer med Kristian syns jeg :) Koselig med oppkalling!
Jon Kristian, Jan Kristian, Tor Kristian, Ole Kristian for eksempel

Vi har jenteliste :) Olivia eller Tiril :) hvis det blir gutt har vi ingen aning :D
Veldig fine navn! Har nære venner som bruker begge de, ellers ville de vært på min liste også :)

Blir det gutt har vi tenkt på Karsen (farfar til samboer), August (oldefar til samboer), Emil, Håkon.

Blir det jente har vi tenkte på Henriette (farmor til samboer), Johanne (min farmor), Josefine

Men ingenting blir bestemt før h*n er født :)
fine navn :)

Veldig fine navn! Har nære venner som bruker begge de, ellers ville de vært på min liste også :)
Vi er inne på tanken på begge sammen også faktisk ;) blir spennende å møte frøet i magen og se hvem h*n er og om h*n passer navnet man har valgt :)

Back
Topp