Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine navn! Første jenta her har A i navnet sitt, så vi har funnet ut at vi kunne tenke oss at flere barn har A til fornavn også. August og Amalie er veldig gode kandidater hos osa også. Det samme er Agnes, Ada og Johan (eneste uten A foreløpig)Noen som har begynt å tenke på navn enda?
Hvis vi får gutt liker jeg Jacob, August eller Emrik
Fine jentenavn jeg liker er Sanna, Tiril, Maja, Mina, Annabel eller Amalie
De fleste korte navn passer med Kristian syns jeg Koselig med oppkalling!Har ikke peiling, men hvis det blir gutt er jeg ganske sikker på at sambo vil at han skal hete Kristian, sambo er tredje generasjonen som heter det.
Noen som har forslag til dobbeltnavn med Kristian?
Veldig fine navn! Har nære venner som bruker begge de, ellers ville de vært på min liste ogsåVi har jenteliste Olivia eller Tiril hvis det blir gutt har vi ingen aning
fine navnBlir det gutt har vi tenkt på Karsen (farfar til samboer), August (oldefar til samboer), Emil, Håkon.
Blir det jente har vi tenkte på Henriette (farmor til samboer), Johanne (min farmor), Josefine
Men ingenting blir bestemt før h*n er født
Det var noen navn jeg ikke har hørt før! Elida likte jeg kjempegodtEskil, Emrik, Elvin? Elida, Eiril, Ellie... ;-)
Trooor jeg liker best Eiril,usikker..eller Elida...Det var noen navn jeg ikke har hørt før! Elida likte jeg kjempegodt
Vi er inne på tanken på begge sammen også faktisk blir spennende å møte frøet i magen og se hvem h*n er og om h*n passer navnet man har valgtVeldig fine navn! Har nære venner som bruker begge de, ellers ville de vært på min liste også
EliasGuttenavn på E? 5 bokstaver?
Fint,men oppbrukt her i bygdaElias
EirikGuttenavn på E? 5 bokstaver?
Åhh kom på Eliot nå syns det er fintEirik
Emiil/Emile
Emrik
Endre
Espen
Tenk at jeg glemte Eliot! Eneste av guttenavnene nevnt her vi i hele tatt har på vår liste (lista er kort da )Åhh kom på Eliot nå syns det er fint