Navn

Vi har begge navn klar, uansett hva det blir! :) og vi ble enig på "første forsøk"

Har to navn som ligger til modning. Ett er nr2 fra favorittlista mi med førstemann (som fikk nr1), det andre foreslo pappaen etter OUL.

Aner virkelig ikke :woot:

Her er jentenavn klart, og vi har to guttenavn klare og dersom det blir gutt så velger vi navnet når babyen kommer :) Charlotta dersom det blir jente og Leander eller Loke dersom det blir gutt :)

Tror vi nesten har bestemt oss, må bare prøve å overbevise pappaen litt til. Han er så og si med på det. 90% sikker på navnet sa han. Så vi får se :)

Ikke funnet navn ennå. Å de jeg liker vil hvertfall ikke samboer ha :( Så dette blir vanskelig tror jeg..

Vi har bestemt oss før vi i det hele tatt ble gravide vi:-P men så visste vi att vi skulle ha ett siste gull ;-) så jenta i magen skal få hete Milla Kristine når hun kommer til verden ;-) skulle det nå til formodning være en gutt som kommer så skal han hete Ellef :-)

Syns navn e vanskelig før det e jo ikke sikkert det e ei mille eller pia, frank eller tor som kommer ut :P Så har ett av hvert valgt ut, men blir ikke å kall ongen før noe før æ får se ho/han. Samme gjorde æ me datra mi men da hadde vi to navn klar til hvert kjønn. Men e litt verre nu sia BF e så kræsen og sær på navn hehe :P
Får vite om det e gutt eller jente på torsdagen, spent :D
Jente navnet e Ronja <3
Gutte navnet e Jacob <3
Men kan jo hend det kommer noe anna ut en Ronja eller Jacob, haha. Passa det ikke så blir det verre :O

Jeg vet hva jeg vil hun skal hete, men mannen er ikke enig. Håper jeg får han med på det jeg ønsker, vist ikke må jeg tenke nytt :-) har dere bestemt? Og hva slags kjønn er det tvillingene er?:-)

Vi har ikke bestemt noe navn enda, men vil gjerne ha noen alternativer klare når hun blir født.
Syns det er så koselig å diskutere navn og se for seg hva barnet skal hete

Vi har jentenavnet klart, men så viser det seg at det er en liten gutt... Trodde jeg hadde navnet klart Adrian Lodin eller Lodin Adrian, men så begynte vi å tenke på det...Adrian er litt for populært nå om dagen. Vil ha et litt mer unikt navn, så vi så på noen varianter eller andre guttenavn på "A".. Må starte på "A".. Så har tittet på Arian, Aslan, Arn osv og jeg falt for Arian i og med det klinger så godt... Desverre var jeg dumt nok til å google det og kom borti noen som syns det ga for mange assosiasjoner til den ariske rase osv... Så nå sitter jeg her med skjegget i postkassa og håper dutten får et navn når han blir født....

Back
Topp