Navn

Vi må ha ett navn som er fint både på islandsk og norsk, siden pappan til lille lillebror er islandsk. Vi har noen favoritter men ingenting er bestemt enda :-)

Vi hadde jentenavn klart! -fikk høre jente i uke 13. Men på oul sa de gutt,så nå aner vi ikke

Gutten vår skal hete Odin :) mannens forslag og jeg elsker det navnet. Blir litt oppkalling også siden min oldefar het det :)

Vi aner ikke! vi har ikke diskutert det, men gleder meg til vi skal finne navn :)

Vi har noen favoritter, men bestemmer oss ikke før vi ser hvem som kommer ut :)

Vi har bestemt oss for Tobias:)
Det er fint! Tenker på det samme selv om det skulle vise seg å komme en gutt likevel ;) ellers et jentenavn bestemt for sånn ca 8 år siden, så den er grei, Hehe! (Flaks at samboer også er enig)

Vi har ikke bestemt oss, finner liksom ikke et navn som jeg elsker, og mannen og jeg har ganske ulik smak også, så dette er mye vanskeligere enn jeg liker;)

Vi har guttenavn og jentenavn klare. Er så glad i begge at jeg håper virkelig vi kan få 2 barn - en av hver - så vi får brukt begge en gang!

Men navnet holder vi hemmelig til fødselen og prøver å ikke bruke det på barnet i magen. Vil ikke bli for knyttet til navnet hvis det skulle vise seg og ikke passe eller om det skulle gå galt.

Vi har guttenavn og jentenavn klare. Er så glad i begge at jeg håper virkelig vi kan få 2 barn - en av hver - så vi får brukt begge en gang!

Men navnet holder vi hemmelig til fødselen og prøver å ikke bruke det på barnet i magen. Vil ikke bli for knyttet til navnet hvis det skulle vise seg og ikke passe eller om det skulle gå galt.
Sant nok:)

Back
Topp