Naboen sin hund heter Milo, og ei venninne i England. Sikkert bare fordi eg har hørt det navnet til hund før menneske at assosiasjonen går mot hundenavnHar ikke hørt om noen hunder som heter det jegSyntes det er veldig fint
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naboen sin hund heter Milo, og ei venninne i England. Sikkert bare fordi eg har hørt det navnet til hund før menneske at assosiasjonen går mot hundenavnHar ikke hørt om noen hunder som heter det jegSyntes det er veldig fint
![]()
Eg har ikkje hørt det før. Uansett, hennes valg- og viktigste er at ho og mannen liker det, ikkje hva eg syns! Om man ikkje tåler folks mening, så legger man vel ikkje ut tanker?!
Har jeg ikke tålt det??Eg har ikkje hørt det før. Uansett, hennes valg- og viktigste er at ho og mannen liker det, ikkje hva eg syns! Om man ikkje tåler folks mening, så legger man vel ikkje ut tanker?!
Din mening! Eg er hverken hårsår eller har problem med ytringer. Feks, når eg kunngjorde navnet til dattera mi, sa svigerinna mi: herre Gud, kan ikkje kalle ungen det da...!Navn er personlig og nært, og det finnes selvsagt mange meninger om det. Hadde tråden i utgangspunktet omhandlet hva man syns om et navn, så er jeg enig i at man må tåle folks ulike meninger. Men poenget mitt var at dette ikke ble spurt etter, og da syns jeg ikke andre trenger å ytre meningen sin om det, spesielt ikke når det er negativt vinklet.
Må være feil quote her, var ikkje denne som var svar til deg altså ! Svarte noe helt annet :-/Har jeg ikke tålt det??
Var denne eg quota deg påNaboen sin hund heter Milo, og ei venninne i England. Sikkert bare fordi eg har hørt det navnet til hund før menneske at assosiasjonen går mot hundenavnMen fint navn er det!
Vi venter til vi vet kjønn, eller har fått bekreftet kjønn på 3D tenker jeg
Vil ha navnene klare før fødsel <3 Også skal det være dobbel navn
Jeg heter Solve Marie, mannen min heter Christian Harald og vår førstefødte heter Odin André <3
Vil bare nevne ett navn jeg aldri hadde hørt før gutten vår begynte i barnehagen nå i høst. Ailo. Det synes jeg var et fint og spesielt navn.
Ikke hørt om Ailo Gaup som er sammen med Anne Rimmen altså?![]()
Jo der sa du noeMen det må være den eneste...
Kanskje er det mer vanlig hos samer?? Jeg vet om flere som heter det, de fleste med samiske aner! synes det er veldig fintJo der sa du noeMen det må være den eneste...
Jeg er tante til ei Helle! Utrolig fint navnVi har bestemt jentenavn(tror vi nå i alle fall..) Det blir Helle.
Gutter har vi ingen foreløpig som vi blir enige om. Godt det er litt tid igjen!
Kanskje er det mer vanlig hos samer?? Jeg vet om flere som heter det, de fleste med samiske aner! synes det er veldig fint![]()
Det er kos, oppkalle etter noen som har betydd mye <3 Hva heter datteren din?Vi tenker litt på navn, men har ikke landet noen ting. Datteren vår har et sjeldent navn, oppkalt etter noen som har betydd mye for meg. Så vi ønsker jo at neste også får et navn som vi assosierer positivt med noen, og som ikke er på topp 10 lista akkurat nå![]()