Navn?

Min samboer er langt mer engasjert i navnevalget enn jeg er! Så da tenker jeg at så lenge han holder seg innen rimelighetens grenser skal han få avgjøre den saken ;-) Han har allerede alternativer til både gutte- og jentenavn klart.
Wow, det var en stor ting å klare å gi fra seg, folk går jo i fra hverandre pga uenighet mtp navnevalg hahah :p
Søtt av deg! :) (jeg er ikke så søt!! Hahaha)

Vi har en Oliver, og det kom som en åpenbaring. Samt det passer med jentenavnet som jeg holder hemmelig enn så lenge ;)

Men med første hadde vi lastet ned navn apper, og på hver litt lengre bil tur så gikk vi igjennom navn, samt lagret de vi likte best.

Vi har ikke begynt å snakke om fornavn, men jeg har sagt at vi skal ha mellomnavn da vi begge har det, noe han ikke vil. Og etternavnene våres går ikke akuratt hånd i hanske...:p men jeg er 95% sikker på at det er jente, så jeg liker veldig godt Elli(e) ❤

Vi har ikke snakket mye om navn, men synes Nikoline er så fint:happy: mannen har vel guttenavnet klart, men er ikke sikkert jeg går med på det.

Tja, sambo sier Liam om det er gutt, men jeg sier emma, om det blir jente.. :p så får se.. god tid..

De to første våre e oppkalt etter besteforeldre/oldeforeldre... Men nå aner jeg ikke helt hva jeg vil ha ☺️ Føler på en måte at elle barna må være oppkalt siden to er det ☺️

Men liker godt Olise, Helene, Johan, Johanna, Håkon, Thomas,Tuva.

Vi har snakket om Kasper siden jeg var gravid første gang( da ble det jente). Nå har min venninne bestemt at hennes februar-baby skal hete Kasper... Så da vet jeg ikke hva vi gjør hvis det blir gutt. Kasper er det fineste guttenavnet vi begge vet, men det føles litt rart å ta det når sønnen til en god venninne heter deg samme..
Datteren vår heter Cornelia ❤️
Blir det jente nå også, så vurderes Nikoline❤️

Back
Topp