Guttenavnet er klart, men jentenavn står vi fast på.
eneste vi vet er at uansett blir det et dobbeltnavn.
Guttenavnet er Ole Halvor foresten.
Guttenavnet er Ole Halvor foresten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også Liv Marie som jentenavn. Bestemor het det, og vi fortalte henne mens hun fortsatt levde at vi skulle kalle opp etter henne om vi noen gange får en datterVi har 2 gutter fra før og de navnene hadde vi klart begge gangene. Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen, men jeg har et par jentenavn klare. Liv-Marie og Ingrid. Guttenavn syns jeg er vanskelig, mulig jeg må kikke litt på slektsnavn som vi gjorde med yngstemann ☺
Haha, som jeg skulle skrevet det selv!Har en lang liste med jentenavn og en favoritt, ingen guttenavn...
Men det er 'min' liste, 'vi' kommer nok ikke til å snakke om navn før vi vet kjønn og før det nærmer seg![]()
Vi har snakket om noen navn, men langt i fra bestemt oss for noe
Olander, Theodor, Leander, Leonell
Olivia, Othilie, Emilia
Har Adrian fra før, så klare liksom ikke helt å bestemme meg for om navnene passer sammen, og om jeg i det hele tatt skal bry meg om det, for man blir jo vant med det, så passer det jo egentlig uansett![]()
Vi har jente navnet klart men ingen heter dette fra før så holder det tett til brystetVi har ikke noe klart!!![]()
Så om dere vil dele navneforslagene deres hadde jo det vært fint for oss som IKKE har det klart.....![]()
Adrian hihi ;pAdrian og Magnus er favoritt guttenavn her , Othilie , Maja å Alva er litt på jentenavn men vi er iiiiikke enig
Jeg elsker navnet Iben, men mannen er ikke enig.....jeg er veldig glad i magnus og iben, men mannen er usikker...
men vi får vente å se til lille overraskelsen kommer i august![]()