Navn?

Guttenavnet er klart, men jentenavn står vi fast på. :p eneste vi vet er at uansett blir det et dobbeltnavn. :)

Guttenavnet er Ole Halvor foresten. :D

Vi har 2 gutter fra før og de navnene hadde vi klart begge gangene. Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen, men jeg har et par jentenavn klare. Liv-Marie og Ingrid. Guttenavn syns jeg er vanskelig, mulig jeg må kikke litt på slektsnavn som vi gjorde med yngstemann ☺
Vi har også Liv Marie som jentenavn. Bestemor het det, og vi fortalte henne mens hun fortsatt levde at vi skulle kalle opp etter henne om vi noen gange får en datter :-)

Guttenavnet er også bestemt. Mannen min og svigerfar heter det samme, og de har et veldig spesielt navn, og mannen vil gjerne at dette videreføres..

Vi skal ikke vite kjønn, så blir spennende å se hva det blir :-D

Vi har hatt navnene klare fra da vi bestemte oss for å prøve i april 2013.. :)

Vi har diskutert litt, virker ikke som vi blir enige med det første. Så godt vi har god tid!:)

Har en lang liste med jentenavn og en favoritt, ingen guttenavn...
Men det er 'min' liste, 'vi' kommer nok ikke til å snakke om navn før vi vet kjønn og før det nærmer seg☺️
Haha, som jeg skulle skrevet det selv!

Vi har noen navn klare, men veldig usikre! Så vi gjør som mange andre - vente til vi vet kjønnet :)

Guttenavn: Odin, Theo, Nathaniel
Jentenavn: Otilie etter farmor, Cornelia, Angelika

Vi har snakket om noen navn, men langt i fra bestemt oss for noe :p

Olander, Theodor, Leander, Leonell
Olivia, Othilie, Emilia

Har Adrian fra før, så klare liksom ikke helt å bestemme meg for om navnene passer sammen, og om jeg i det hele tatt skal bry meg om det, for man blir jo vant med det, så passer det jo egentlig uansett :p

Adrian og Magnus er favoritt guttenavn her , Othilie , Maja å Alva er litt på jentenavn men vi er iiiiikke enig

Vi har ikke noe klart!! :wtf:
Så om dere vil dele navneforslagene deres hadde jo det vært fint for oss som IKKE har det klart..... ;):)
Vi har jente navnet klart men ingen heter dette fra før så holder det tett til brystet

Men gutt er det evt : Matheo André ♡

Adrian og Magnus er favoritt guttenavn her , Othilie , Maja å Alva er litt på jentenavn men vi er iiiiikke enig
Adrian hihi ;p
Mange fine navn, det er ikke lett altså. Sist var jeg helt sikker på at han skulle hete Matheo, Liam eller Noel, men så plutselig (mens jeg handlet) kom jeg på Adrian, det ble sånn "selvfølgelig, han skal jo hete Adrian!" Å det var samboer helt enig i :) håpe vi får sånn ei åpenbaring igjen ;p

Vi har pratet litt om guttenavn, og har noen å velge mellom. Men ikke bestemt oss. Og jentenavn aner vi ikke. Hehe. Har heldigvis god tid til å finne det ut ;)

Har selfølgelig en lang liste på både jente og guttenavn. Spurte mannen i sag hvilke som var aktuelle. Av 15 jentenavn var det 4 som var aktuelle og av 14 guttenavn var det 3 som var aktuelle :)

Vi har det klart :-)
Dennis eller Martine :-)

Har endel jentenavn eg liker veldig godt, men er bare Tuva vi er enige om :)
Guttenavn syns eg er vanskelige, har vært innom mange navn, men vi liker Alvin godt :)
Får gå igjennom navne boken noen ganger til å se om det er noen andre navn som vi også kan tenke oss til den lille i magen❤️

Min samboer er langt mer engasjert i navnevalget enn jeg er! Så da tenker jeg at så lenge han holder seg innen rimelighetens grenser skal han få avgjøre den saken ;-) Han har allerede alternativer til både gutte- og jentenavn klart.

Back
Topp