Navn?

Natha90

Forelsket i forumet
Har dere begynt å tenke på navn enda? :)

Her har vi jentenavn klart men sliter enormt mye med guttenavn :p

Vi er omvendt! Har guttenavn klart, men ingen klare favoritter blant jentenavn enda :P

Har ett par jentenavn (egentlig en hel liste, men ett par favoritter), FY så vanskelig med guttenavn:o

Har lister på begge, notert ned navn vi liker på telefonen di siste åra ;-)

Vi er enige på jente og guttenavn! Når vi skulle gi første navn så var det viktig at det passet med jentenavnet, siden det er etter min oldemor.
Så da ble vi enige på guttenavn og. Men det kan forandre seg!

Har en lang liste med jentenavn og en favoritt, ingen guttenavn...
Men det er 'min' liste, 'vi' kommer nok ikke til å snakke om navn før vi vet kjønn og før det nærmer seg☺️

Jente navnet har vi ♡♡♡

Sist hadde vi kun jentenavn. Og det navnet elsket vi, så vi hoppet og jublet på ul da vi så vi fikk bruke det. Guttenavn var vi helt blank på, og vi fant ingen vi likte hver for oss engang. Denne gangen har vi funnet guttenavnet, plutselig dukket det opp, og det er helt perfekt. Passer med storesøster gjør det også. Men jentenavn er vi helt uenige i. Det er mange fine, men vi ønsker ikke de samme. Så spent å se på Oul. Tipper vi gjør som sist å lar diskusjonen ligge til vi vet kjønn ;)

Vi er ganske enige om jentenavn, overhodet ikke enige på guttenavn! Faktisk så uenig at jeg kjenner jeg blir sur når vi snakker om det!

Vi har ikke noe klart!! :wtf:
Så om dere vil dele navneforslagene deres hadde jo det vært fint for oss som IKKE har det klart..... ;):)

Vi har snakket om noen navn, men langt i fra bestemt oss for noe :p

Olander, Theodor, Leander, Leonell
Olivia, Othilie, Emilia

Har Adrian fra før, så klare liksom ikke helt å bestemme meg for om navnene passer sammen, og om jeg i det hele tatt skal bry meg om det, for man blir jo vant med det, så passer det jo egentlig uansett :p

Vi har snakket om noen navn, men langt i fra bestemt oss for noe :p

Olander, Theodor, Leander, Leonell
Olivia, Othilie, Emilia

Har Adrian fra før, så klare liksom ikke helt å bestemme meg for om navnene passer sammen, og om jeg i det hele tatt skal bry meg om det, for man blir jo vant med det, så passer det jo egentlig uansett :p

Ser vi har sett på mye av de samme navnene;) Fiiine!

Vi har guttenavn klart tror vi :)
Toke

Jentenavn er vanskeligere siden det er såååå mange fine navn! Men eg trur Estrid er en favoritt :)

Vi har 2 gutter fra før og de navnene hadde vi klart begge gangene. Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen, men jeg har et par jentenavn klare. Liv-Marie og Ingrid. Guttenavn syns jeg er vanskelig, mulig jeg må kikke litt på slektsnavn som vi gjorde med yngstemann ☺

Jeg har gutt og jente fra før, æ da var navna klart fra dag 1, omtrent! Men nå sliter jeg veldig.. jentenavn skal jeg alltids klare å trylle fram, men da bli guttenavn værre.. å jeg tror d bor en guttebaby i magan... :):Heartblue

Back
Topp