Navn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Har dere navnene klare eller er dere litt usikker?
Her var vi egentlig fast bestemt på ett navn, men på vei til sykehuset endret dette seg;) aldri angret ett sekund på at vi byttet navn selvom jeg elsker det andre navnet også :) navnet vi ble enige om hadde vi aldri før foreslått for hverandre

Ja ;) Navnet har hvert klart hele veien. Når tiden nærmet seg oul la jeg til et ekstra navn, som samboeren sa var greit. Og etter oul fikk folk vite om navnet.. ;)

Han er navnløs enda, og blir nok det frem til vi får se han :p

Vi har noen få navn på lista og et navn som vi tenker å ha som fornavn, men det kan fort endres når vi endelig ser han :)

Vi har et navn, men føler egentlig at det er et "reservenavn"... Så spent på om vi finner et annet navn..

Navn er klart, og vi har ingen alternativer :) Vi bruker navnet når vi snakker om han, så håper inderlig det passer når han melder sin ankomst :smug:

Vi har veit ikkje kjønn, men har et par alternativ til både gutt og jente. Har ikkje bestemt oss endelig, og har heller ikkje sagt alternativa til nokon. Synst det er greit å holde slikt hemmelig - så blir det ikkje "styr" rundt navnet med kva folk synst om det, om vi feks ombestemmer oss etc :)

Her har vi vært bestemte på navnet siden OUL i mars, så jeg tviler sterkt på at det endrer seg ;) Men vi har ikke sagt det til noen, det forblir hemmelig til han er ute :)

Her har vi kun tenkt på et navn, til og med før vi visste kjønn. Navnet er hemmelig for omgivelsene da vi ikke ønsker at folk skal komme med meninger om navnet, samt at vi jo ikke er helt sikre før vi får sett gutten vår :) Men blir det ikke det navnet har vi ingen i reserve, så da blir han nok navnløs en stund :p

Vi har valgt et navn, men ikke fortalt noen om det. Så kan vi se om det passer når ho er født. Hvis ikke, har vi ingen alternativer.

Navnet er valgt, familien vet om navnet men det er ikke offentliggjort før hun kommer til verden! :) Litt hemmelighet vil vi ha.. :P

Navnene er valgt, men er hemmelig inntil baby er født. Både fordi vi ikke vet hva det blir og fordi vi ikke ønsker noens meninger om navnet. Vi er superfornøyd i å omsider bli enige, ikke alltid like lett når man i tillegg kommer fra to forskjellige land og kulturer, så det har vært en laaaaaaaaang diskusjon!

Vi hadde et navn klart tidlig som vi var enige om begge to, og fortalte det til nermeste familie. Men nå i det siste har jeg blitt litt usikker siden pappan min ikke var så veldig begeistret over navnet! Så har skrevet en liten liste over andre navn jeg liker og vurderer, så får vi se hva det blir til når hun blir født ;)

Jeg angrer på at vi ikke holdt navnealternativene våre hemmelige lengre, folk er så lite omtenksomme når de kommenterer navneforslag.. Merkelig at det er greit egentlig, men sånn er det nå en gang. Vi har uansett et navn nå som vi så godt som har landet på :-) men jeg må si jeg er usikker og gleder meg ekstreeeeemt til å se lillegutt for å se at det passer! Vi klarer ikke finne flere forslag som vi begge liker, evt liker bedre enn det vi har til nå, så regner med (håper) navnet passer perfekt <3

Jeg angrer på at vi ikke holdt navnealternativene våre hemmelige lengre, folk er så lite omtenksomme når de kommenterer navneforslag.. Merkelig at det er greit egentlig, men sånn er det nå en gang. Vi har uansett et navn nå som vi så godt som har landet på :-) men jeg må si jeg er usikker og gleder meg ekstreeeeemt til å se lillegutt for å se at det passer! Vi klarer ikke finne flere forslag som vi begge liker, evt liker bedre enn det vi har til nå, så regner med (håper) navnet passer perfekt <3
Har en svigermor som alltid skal kommentere hvor stygge/merkelige/unødvendige/lange/rare navn babyene får. Ingenting er godt nok liksom. Har alltid en kommentar på lur. Verste er at de barna hun har oppkallt ikke er hakket bedre :p

Her har vi både jente-og guttenavn klart, men ikke sagt d til noen, avsløre d når babyen blir født sånn som vi gjorde med storesøster...
Storesøster e oppkalt etter min bestemor så svigermor va kjapp når vi sa at vi venta en til ka både den ene og andre i familien hennes heita...forventa nok at den her gangen sku vi oppkalle etter den sia, men nei...ikkr sagt nokka på d enda så litt spent på reaksjon hennes, mistenke at ho ikke vil være helt fornøyd...

Har en svigermor som alltid skal kommentere hvor stygge/merkelige/unødvendige/lange/rare navn babyene får. Ingenting er godt nok liksom. Har alltid en kommentar på lur. Verste er at de barna hun har oppkallt ikke er hakket bedre :p
Nei, det er det som er det artige, at når noen kommenterer våre navnevalg, så kommer de gjerne med egne forslag som virkelig ikke passer i dagens samfunn (spør du meg da..) :p

Vi tror det er en jente, og da er navnet klart. Dørskilt og navnesmokker ligger og venter. :D Hvis det likevel skulle vise seg å være en gutt, så har vi vel 5-6 alternativer vi må diskutere først, så da tar det fort et par timer å få bestemt oss.

Back
Topp