Navn

mumtobe

Blir kjent med forumet
Har dere begynt å tenke på navn til den lille gutten eller jenta i magen? Er det noen som eventuelt vil dele? :)

Vi har begynt å tenke men er så utrolig vanskelig med navn! Så har lagt det litt på hylla til vi får vite kjønn! Men de vi er enige om er:

Jente : Amelia, Isabell, Josefine eller Othelia!

Gutt: Sebastian, Emilian, Nathaniel, Lukas eller Oliver :)

Vi har tenkt litt, men ikke blitt enige om noe ;)
Jeg liker best Oliver, Isak, Olivia og Mathilde :) Har et jentenavn til som jeg ELSKER, men det er så sjeldent at jeg vil ikke røpe det riktig enda ;)

Oliver er tydeligvis veldig populært for tiden, men hvis det er gutt blir det nok Oliver på oss :) Så er meg og mannen veldig fan av Game Of Thrones så hvis det blir jente blir det enten Arya eller Linnea :)

Oliver er tydeligvis veldig populært for tiden, men hvis det er gutt blir det nok Oliver på oss :) Så er meg og mannen veldig fan av Game Of Thrones så hvis det blir jente blir det enten Arya eller Linnea :)
Oliver her og . Martine kanskje

Navnene var klare før ungen ble prøvd på :p
De er begge litt sjeldne nå da :) ikle topp ti navn men likevel ikke ukjente :) det er Torbjørn eller tomine

Gutt-Emil(trykk på i) James
Jente- Sølvi

Har også flere på andre listen, men akkurat nå er det de vi ville gått for:)

Syns det er vanskelig med navn da flere venninner har brukt de navmene jeg ønsker meg liksom :/ spesiellt gutte navn :(

Noria, Pernille og Patrick er mine definitive favoritter.
Storesøster heter Sara Josefine.

Jeg har veldig lyst på Johannes etter bestefaren min, om det skulle bli en gutt! Og Ella om det er jente fordi jeg synes det er så fint! Men vi er nok ikke helt enige på navn! Tror det hjelper når vi får vite kjønnet tenker jeg :)

Gutt : Adam
Jente : Marie eller Emma
:) :) :) :)

Jente: Atelje
Gutt: Eir

Disse er de jeg liker best så langt hvertfall :)

Jente: Atelje
Gutt: Eir

Disse er de jeg liker best så langt hvertfall :)

Ikke frekt eller noe, men er ikke Eir et jentenavn? Eller kanskje det er et navn som kan brukes til begge kjønn?:)

Har en venninne som heter det skjønner du, derfor jeg lurer :) Likte Atelje godt, vakkert navn som jeg ikke har hørt før!

Back
Topp