Navn

Blir det jente skal hun hete Birgitte(første har mellomnavnet til min mor, så neste får mellomnavnet til svigermor, så lenge hun går med på det)
Gutt er vi langt fra enige om, så der er alt åpent enda :-P

Last edited:
Har en hel liste :-p

Det er så utrolig mange fine navn, men å bestemme seg for kun ett - det er vanskelig!

Vi er enige om ett navn på hvert kjønn! Blir det to av det ene blir det verre, haha ;-)

Jeg har noen navn jeg liker, men gubben aner ikke :p

Vi har ett guttenavn vi begge liker. Hver av oss har et favoritt jentenavn :)

Vi vurderer å kalle opp etter mormor på begge sider, da de har samme navn, (barnets oldemor) blir det gutt har vi ikke peiling. det er så mange fine navn.

Vi har brukt opp de fineste navna på de to eldste, så vet ikke ennå :-P

Navn fant vi før vi begynte å prøve og har prøvd i litt over seks år og navna er de samme.
Amanda visst det blir jente og Emil visst det blir gutt.
Vi har da tenkt på hvordan vi var som barn når vi fant navna ;-) og Amanda het oldemora til samboer :-)

Ludvig eller Synnøve :-)

Vi har ikke blitt enige enda , fordi han vil ikke prate om sånt før etter uke 12 :p men har tenkt litt på Emily og Samara hvis det blir jente , gutt vet jeg ikke :)

Vi har ikke blitt enige enda , fordi han vil ikke prate om sånt før etter uke 12 :p men har tenkt litt på Emily og Samara hvis det blir jente , gutt vet jeg ikke :)

Har selv Emily som en av de navnene jeg lurer på :D er et navn jeg har tenkt på veldig lenge. Ellers har jeg en hel liste med navn om det blir gutt. Bare mange jeg syns er fin, så har egentlig ingen anelse der :P

Jeg klarer ikke å tenke på det enda... jeg må forsikre meg at jeg passerer 12ukers merket først ☺

Jente er vi enige om Annie Aileen. Annie het min mormor og Aileen er mellomnavnet til moren til samboeren min. Guttenavn har vi ikke peiling på☺

Back
Topp