Navn?

Vi har bestemt, men tørr ikke legge det ut på åpent forum. Hehe :D Det er såpass sjeldent.

Last edited by a moderator:
Du får spørre på lukket ;)

Vil ikke bestemme oss 100% sikkert før hun er født, i tilfelle vi ikke føler det passer. Men har et navn vi har pratet om lenge før jeg ble gravid, så blir sannsynligvis det. Men jeg synes det er flere fine jentenavn, så har spesielt ett annet som jeg også tenker mye på :)
Vil ikke røpe noen av dem da de er ganske sjeldne. Har ikke engang røpet dem til nærmeste familie eller venner, da vi ikke vil la andres meninger påvirke navnevalget ;)

Vi har foreløbig to navn. Men de er så forskjellige at det er vanskelig å velge ett før vi har sett henne :)

Vi har pratet litt navn siden vi fant ut at jeg var gravid. Når vi fikk greie på at det var en jente og en gutt var navnene egentlig allerede bestemt:)

Jeg har både gutte og jentenavn klart.. Mannen har ingen peiling. Men har heller ikke luftet det for sambo. Håper han er enig da :)

Det blir mest sannsynlig Filip/Fillip hos oss :-) Greier bare ikke å bestemme oss for skrivemåte... Synes også det er en ulempe at navnet er på "Topp10-listen", men liker navnet såå godt :-)

Her blir det Lucas :) Bestemte oss før jul. Kjekt å kalle ham navnet sitt allerede :)

Står vel mellom to navn. Tror ikke vi bestemmer oss før etter fødsel

Jeg har virkelig ikke peiling! Vi har snakka såvidt om navn noen ganger, men nærmer oss ikke å finne et vi liker en gang :-/ Håper vi kommer på noen fine navn etterhvert...

Jeg jobber med samboer om navn, har fått et tilbud om at jeg bestemmer dette så tar han neste, meeeeeen det tar jeg da ikke helt sjangsen på :-P Samboer skal ikke vite kjønn så jeg kan jo være heldig viss nummer to blir motsatt av førstemann, så er han vant med det navnet?

Jeg skal prøve å unngå de mest populære navna, da jeg fremdeles husker fra min tid på barneskolen med sine åtte Fredriker og 9 Marier ;)

Jobber i barnehage så har litt innsikt i hva de heter, her på Vestlandet i hvertfall :)

Vi har bestemt oss :D Blir dobbeltnavn, akkurat som storebror ;)

Vi har bestemt oss for Sofie

Ikke bestemt enda, står mellom 2-3 navn. Får se om vi klarer å bestemme oss før fødselen. Alle navnene er svært uvanlige, så blir langt fra noe topp 10 i hvert fall:P

Back
Topp