Navn?

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Jada, det er tidlig, men har dere tenkt på navn?

Fra før har vi Emilie (bonusbarn) og Oskar på 17 mnd.
Denne gangen blir det enten Johannes eller Ingeborg :)

Min mann fikk velge navn sist, så min tur denne gang :)

Har tenkt ganske mye på det egentlig...:)

Om det blir jente er jeg fast bestemt på at jeg vil ha Christine, men jeg vil gjerne ha et kort navn foran. Må bare bli enig med mannen om hvilket :p
Christine er etter min avdøde mor :)
Fikk mange fine forslag i en tråd på generelt forumet, så er bare å begynne å plukke :)
Om det blir gutt, vet jeg ikke helt, men har alltid hatt lyst på en Sebastian eller Benjamin. Mannen er ikke helt med, men han har ikke noe annet å komme med heller....hehe

Hva syns dere om Mariell eller Aurora sammen med Christine? :)

Last edited:
Guttenavn har vi hatt klart i mange mange år. Jentenavn er vi litt usikre på

Nora hvis det er jente, vært bestemt lenge!:) og prata om Håkon hvis det er gutt, men ikke blitt fast bestemt enda:)

Navn klar til begge kjønn.

Her har jeg favorittnavn som er nedskrevet :) Dette er mest jentenavn, da jeg synes guttenavn er litt vanskelig :P

Milie - Vanessa - Tamara - Linnèa - Olivia -

Liam og Oliver er to av guttenavna :)

Hvem vet, plutselig har jeg totalt forandret mening til termin :P

Her blir det også Johannes viss deg blir gutt. Veit ikkje med jente. Har Ingeborg frå før Fine navnevalg du har.

Vi har snakket om noen navn vi og, men siden vi ikke vil vite kjønn ender vi nok ikke opp med å velge navn før etter fødsel. Akkurat nå er det alt for fjernt og tidlig å begynne og snakke om navn for vår del :p

Matteus er det eneste guttenavnet jeg vil ha. Jente er mer usikkert. Kanskje Josefine eller Tomine. Mannen er ikke enig i Matteus.

Michelle om det er jente. :) Jeg ønsker Theodor om det er gutt, men barnefar har ikke bestemt seg om han liker det eller ei. Haha. :P

Vi har snakket masse om navn, og har en del alternativer til en lillesøster, men ingen til en lillebror. Så vi satser på at det er jente :P

Har guttenavn klart. Hadde jentenavn klart og, men en nær venninne har samme navnet til hennes plutselig- så da blir det ikke det.

Er så usikker.syns guttenavn er det vanskeligste. Blir lettere når jeg veit hva det blir:)

Aurora er så fint!! Vi har noen favoritter, selv om vi er i prøvetiden. Mannen er gira på William om det blir gutt, jentenavn er Mathea og Mathilde... :)

Mathilde hadde jeg som alternativ og, men kusina til mannen heter det :(

Joachim hvis gutt, Synne hvis jente (begge skal få ett navn til, og de er klare, men er disse navnene som blir brukt til "vanlig").

Back
Topp