Navn.

mariaen

Betatt av forumet
Noen som har begynt å tenke på navn til den lille? Eller kanskje dere hadde det klart før dere ble gravide? Selv har vi et par guttenavn, men hvis det er ei jente i magen sliter vi :p

Vi har guttenavn så og si klart, men ingen jentenavn. Har et jentenavn fra da vi ventet storebror, men et litt usikker på hvordan jeg egentlig liker det nå :) Finner INGEN i navnebøkene! Får jo vite kjønn om et par uker, og er egentlig ganske sikker på at det er en gutt :p så får gå hardt til verks om det er ei jente :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Vi har snakket litt rundt navn, men ikke fallt på noen. Venter nok til etter vi har fått vite kjønn.

Vi har jentenavn... men ikke guttenavn. Blir vel norrønt denna gangen å... uansett om det blir det vi har el no anna.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆

Siden jeg har vært gravid i nesten 7 mnd i år, så har jeg tenkt en del på navn. Men jeg klarer nok ikke å feste meg på noe før nærmere termin.

Vi har flere jentenavn vi begge liker, men bare et par guttenavn vi synes er ok. Satser på at det blir jente ;)

Hehe, jeg hadde masse guttenavn klar til førstemann. Ble litt rådløs når vi fikk vite det var jente! (Ble ikke skuffet altså, ble bare litt vanskeligere å finne navn)
Jeg satt mange timer på internett og lette etter navn i navnelister. Jeg fant ett navn jeg forelsket meg i, men ville ha dobbelnavn. Fant noen som passet, så fikk mannen velge sin favoritt :)

Har 3 gutter fra før, så jeg sliter med å finne et eventuellt fjerde guttenavn! :p
Har et par navn å velge i dersom det blir jente. Venter til etter OUL før vi fokuserer mer på navn ;)

Har verken guttenavn eller jentenavn klart :p merker det er skikkelig vanskelig å finne navn denne gangen, lettere sist ;)

Vi har både jente og guttenavn klart :) dersom det blir gutt blir han oppkalt etter samboers farfar, og hvis jente blir det mitt favorittnavn <3 Lurer så veldig på hva den lille er :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har både jente og guttenavn klart :) dersom det blir gutt blir han oppkalt etter samboers farfar, og hvis jente blir det mitt favorittnavn <3 Lurer så veldig på hva den lille er :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Vi er også så spente på hva det er :) visste ikke kjønnet på storesøster, men nå tror vi at vi vil vite det :)

Vi har en liste med 19 guttenavn og 20 jentenavn som vi synes er fine, og har noen favoritter blant disse for begge kjønn. Med forrige hadde vi et gutte- og et jentenavn klart til ultralyden og begynte å kalle han navnet med en gang vi visste kjønnet:) Denne gangen tror jeg vi kommer til å ha større problem med å velge, nå skal det jo passe med storebror sitt også!

Back
Topp