Navn?

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Hei, jeg og sambo har 1 år sagt at om vi får en gutt skal han hete Casper, men nå vil ikke sambo det lenger.
Vi er fan av serien Vikings, så han kom med forslaget Ragnar. Hva synes dere om det navnet?
Jeg vet ikke hva jeg synes om det, verken fint eller stygt.. Men litt tøft kanskje.

Sikkert fint det, men ikke et navn jeg ville ha valgt.
Men er det så farlig hva vi mener, det er deres baby, de viktigste er at dere liker det.

Når det er sagt, det er lenge igjen, og dere har god tid til å ombestemme dere flere ganger

Sikkert fint det, men ikke et navn jeg ville ha valgt.
Men er det så farlig hva vi mener, det er deres baby, de viktigste er at dere liker det.

Når det er sagt, det er lenge igjen, og dere har god tid til å ombestemme dere flere ganger
Jeg synes det er arti se hva andre mener, vi kommer jo uansett til å velge det vi vil ha :)
God tid enda.

Jeg er ikke så glad i bokstaven r og velger derfor alltid navn uten det.
Positiv med navnet er at det mest sannsynlig ikke blir noen andre unger i barnehagen eller skolen med det navnet.
Negativt er at det er litt klønete å si det på engelsk om dere er opptatt av det.
Navn er super vanskelig. Jeg har ingen forslag til meg selv heller, hvertfall ikke guttenavn. Jeg er veldig glad i korte navn. Veldig korte.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ragnar er jo ett helt greit navn:-) ikke en favoritt her, men er vell fordi jeg forbinder det med noen:p
Her har vi ikke begynt å snakke om navn enda, men er jo ikke lenge siden testen var positiv;p

Uvant til dagens barn :D Men viktigste er at dere liker det ;)

Sønnen vår heter Casper ;) Han blir kalt kappel, taspel og appel :p haha... Vanskelig gitt :D :p

Jeg er ikke så glad i bokstaven r og velger derfor alltid navn uten det.
Positiv med navnet er at det mest sannsynlig ikke blir noen andre unger i barnehagen eller skolen med det navnet.
Negativt er at det er litt klønete å si det på engelsk om dere er opptatt av det.
Navn er super vanskelig. Jeg har ingen forslag til meg selv heller, hvertfall ikke guttenavn. Jeg er veldig glad i korte navn. Veldig korte.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
;)
Om det er klønete på engelsk bryr jeg meg fint lite om:p hihi
Guttenavn er supervanskelig!

Ragnar er jo ett helt greit navn:-) ikke en favoritt her, men er vell fordi jeg forbinder det med noen:p
Her har vi ikke begynt å snakke om navn enda, men er jo ikke lenge siden testen var positiv;p
Hehe, forbindelser er ikke gøy :p
Har tenkt på navn siden jeg var 18 år jeg :p

Uvant til dagens barn :D Men viktigste er at dere liker det ;)

Sønnen vår heter Casper ;) Han blir kalt kappel, taspel og appel :p haha... Vanskelig gitt :D :p
Uvant er det, liker litt navn som ikke alle har:p men vet ikke om jeg liker Ragnar enda, må smake litt på det.

Casper er jo så fint :D har en knapp på det enda!

Jeg har valgt ut jente navn, sambo er ikke helt overbevist men er såå bestemt på det navnet at jeg har sagt at han får heller vende seg til det;) guttenavn sliter jeg litt mer med .. Vil ha spesielle navn på begge kjønn så vanskelig å finne navn ;)

<3 venter en vinterbebi <3

Vi har såvidt snakka om navn og er enige om ett mulig jentenavn, men gutt er helt umulig. Men skal uansett vente og se hvem som dukker opp :) Må liksom bli litt kjent med nurket før jeg kan si hva h*n skal hete :)

Uvant er det, liker litt navn som ikke alle har:p men vet ikke om jeg liker Ragnar enda, må smake litt på det.

Casper er jo så fint :D har en knapp på det enda!
Synes caspian er fint også. Ikke like mange som heter det i forhold til Casper. Kjenner ALT for mange som heter Casper. :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ragnar er et greit navn til en eldre mann, ikke til en baby eller lite barn. Men det er min mening :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg synes Ragnar er kjempe fint! Er et ganske sterkt navn. Det liker jeg:) Jeg kunne aldri ha navngitt gutten min for feks Noah. Om jeg får jente så har jeg veldig lyst til at hun skal hete Agnes, men Samboeren min er ikke helt overbevist enda;) Venninna mi skal kalle jenta si for Hedvig og det tok litt tid før samboeren hennes fallt for det navnet;)

Jeg synes Ragnar er kjempe fint! Er et ganske sterkt navn. Det liker jeg:) Jeg kunne aldri ha navngitt gutten min for feks Noah. Om jeg får jente så har jeg veldig lyst til at hun skal hete Agnes, men Samboeren min er ikke helt overbevist enda;) Venninna mi skal kalle jenta si for Hedvig og det tok litt tid før samboeren hennes fallt for det navnet;)
Noah er jeg enig i at ikke er et bra navn. Agnes er fint :) du får overbevist han shø ;) Hedvig er et spesielt navn, noe man må smake litt på.

Ragnar er et greit navn til en eldre mann, ikke til en baby eller lite barn. Men det er min mening :P

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
Som mange navn passer til et barn men ikke voksen :p

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Signerer den ;)

---------------------------------------------
❤️Venter nummer 3 ❤️
❤️ Januar 2015 ❤️

Back
Topp