Hey det var mitt navnxsmile8 Neida. Ikke enerett om navn, bare tuller altså. Flere enn meg som har god smak![]()
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hey det var mitt navnxsmile8 Neida. Ikke enerett om navn, bare tuller altså. Flere enn meg som har god smak![]()
HahaHadde nok blitt vanskelig om alle måtte ha et helt eget navn som ingen andre hadde hatt ja
Var faktisk samboeren som foreslo det her, og jeg synes jo det fint jeg og da
Guttenavn er vi veeldig uenige på.. Han foreslår navn som Gunnar, Jørgen, Frode og lignende, mens jeg er mer på Magnus, Julian, Henrik
![]()
Må si meg enig i deg der. Likte mye bedre dine tre enn hans..hehe. Alltid likt william jeg da, helt til en nyansatt på jobb het det(han er 18) så nå må jeg finne nytt guttenavn..
her har jeg faktisk funnet meg et unisex navn!;D meeen, er usikker på om jeg tør å dele det
blir det jente har jegveldig lyst til å sette det sammen med Adelen![]()
Hehe okiJeg vil gjerne at du delernysgjerrig
![]()
her har jeg faktisk funnet meg et unisex navn!;D meeen, er usikker på om jeg tør å dele det
blir det jente har jegveldig lyst til å sette det sammen med Adelen![]()
Hehe okihar forelsket meg i Nova<3 ds blir det kanskje Nova Adelen om det blir en liten prrinsesse
Gutt sept 2010 prøver på nr 2
Pp3
AhaEn snuppe på storesøster sitt forum heter Nova![]()
Har hatt flere runder med meg selv, og har til slutt landet på at jeg synes det er kult ;p
Men hadde nok aldri valgt det selv!
Hadde en nabojente som het Veni tidligere, det har også vokst veldig på meg!![]()
Nova og Veni er liksom litt i samme gate?![]()
Har var det faktisk gubben som la nerke til det på radioeneg likar såå godt Adelen og kunna gjerne kallt ungen min det, om det blir jentemen mannen likte de ikkje :-(
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Når jeg hørte om det var det på en guttMen er det unisex navn? Tenker veldig jente jeg.
Hehe okihar forelsket meg i Nova<3 ds blir det kanskje Nova Adelen om det blir en liten prrinsesse
Gutt sept 2010 prøver på nr 2
Pp3