Navn!=)

Hey det var mitt navnxsmile8 Neida. Ikke enerett om navn, bare tuller altså. Flere enn meg som har god smak :)

Haha ;) Hadde nok blitt vanskelig om alle måtte ha et helt eget navn som ingen andre hadde hatt ja :p Var faktisk samboeren som foreslo det her, og jeg synes jo det fint jeg og da :) Guttenavn er vi veeldig uenige på.. Han foreslår navn som Gunnar, Jørgen, Frode og lignende, mens jeg er mer på Magnus, Julian, Henrik :p

Haha ;) Hadde nok blitt vanskelig om alle måtte ha et helt eget navn som ingen andre hadde hatt ja :p Var faktisk samboeren som foreslo det her, og jeg synes jo det fint jeg og da :) Guttenavn er vi veeldig uenige på.. Han foreslår navn som Gunnar, Jørgen, Frode og lignende, mens jeg er mer på Magnus, Julian, Henrik :p

Må si meg enig i deg der. Likte mye bedre dine tre enn hans..hehe. Alltid likt william jeg da, helt til en nyansatt på jobb het det(han er 18) så nå må jeg finne nytt guttenavn..

Må si meg enig i deg der. Likte mye bedre dine tre enn hans..hehe. Alltid likt william jeg da, helt til en nyansatt på jobb het det(han er 18) så nå må jeg finne nytt guttenavn..

Jeg har foreslått William en gang jeg også, men det var han ikke med på hvertfall ;p Han har vel delvis gått med på Henrik da, så det er en mulighet ihvertfall :) Men jeg synes guttenavn er veeldig vanskelig, og finner liksom ingen jeg faller fullstendig for.. Jeg hadde bestemt meg for Theo/Theodor tidligere, men det passer veldig dårlig med det etternavnet han vil få, så jeg falt bort fra det igjen :p

her har jeg faktisk funnet meg et unisex navn!;D meeen, er usikker på om jeg tør å dele det:P

blir det jente har jegveldig lyst til å sette det sammen med Adelen:)

Jeg har selv et langt dobbeltnavn som er ganske uvanlig, pappaen har også et ganske uvanlig navn. Jeg er ikke noe glad i mitt eget navn så jeg har lyst på et litt mer "vanlig" navn. Er ikke snakk om å ha to navn!

Vi håper veldig på en gutt å har vært innom en del navn allerede... om dagen er min favoritt: marius...

ellers er alternativene: alex, emil, oliver, max

Marius kom jeg på her om dagen da jeg var i en prinsess butikk å tittet på sengetøy i marius mønsteret... elsker det mønsteret! Å da kom forslaget! Liker det veldig, mens pappaen håper på Alex...

Hvis det skulle bli jente så blir det kanskje zarah eller emilie

her har jeg faktisk funnet meg et unisex navn!;D meeen, er usikker på om jeg tør å dele det:P

blir det jente har jegveldig lyst til å sette det sammen med Adelen:)

eg likar såå godt Adelen og kunna gjerne kallt ungen min det, om det blir jente :-) men mannen likte de ikkje :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe oki:) har forelsket meg i Nova<3 ds blir det kanskje Nova Adelen om det blir en liten prrinsesse:)

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3

En snuppe på storesøster sitt forum heter Nova :)
Har hatt flere runder med meg selv, og har til slutt landet på at jeg synes det er kult ;p
Men hadde nok aldri valgt det selv!

Hadde en nabojente som het Veni tidligere, det har også vokst veldig på meg! :D
Nova og Veni er liksom litt i samme gate? :)

En snuppe på storesøster sitt forum heter Nova :)
Har hatt flere runder med meg selv, og har til slutt landet på at jeg synes det er kult ;p
Men hadde nok aldri valgt det selv!

Hadde en nabojente som het Veni tidligere, det har også vokst veldig på meg! :D
Nova og Veni er liksom litt i samme gate? :)
Aha:) viste ikke om noen i norge het det jeg:) litt usikker på hva gubben syns men:P vi liker begge Adelen da:)
Ja, jeg syns det var veldig spesielt selv med en gang, men så falt jeg pladask:) syns Veni var litt spesielt.. Tror nok ikke jeg hadde tatt det:P

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3

Nova er kult! En venninne av meg sto med det navnet som en av to alternativer til datteren sin. Hun valgte det ikke dog, men veldig fint navn:)

Men er det unisex navn? Tenker veldig jente jeg.

Vår førte (jente) heter Iben. Det er unisex, men jeg forbinder det med jente, for det meste :)

Jeg liker godt Elliot og Rasmus, men gubben sier det er HELT uaktuelt :P men hvis vi får en gutt til, så holder jeg en knapp på Theodor, foreløpig, det er et navn vi liker begge to og hadde oppe til diskusjon flere ganger sist! :)

Jeg syns det er utrolig vanskelig å velge et navn som passer både på norsk (mannen er norsk) og på portugisisk (Jeg er brasiliansk).. Det er mange navn vi liker, men det høres ikke fint på begge språk.

Jente: Lorena, Vitoria, Isabella
Gutt: Enzo, Julian, Diego

Men vi finner sikkert på noe andre navn frem til august :)

Back
Topp