Navn?

Frk.Lund

Unik!
Sensommerbarna 2016
Hva er de mest nydelige/fine navna du vet om?

Jeg elsker Emma, Leana, Aurora, Alexandra og Helene. Guttenavn er Sebastian, Marinius, Alexander og Storm :)

Apper <3

Eira <3 såklart!
Ellers har jeg Othelia, Ada, Amelia, Sebastian, Jonathan...

Erle <3
Fabian eller Liam <3

Alle navn er forresten nedstemt av pappan... :p Men han er på gli når det kommer til jentenavnet... Men å komme med forslag selv når han knuser mine??! Neida...

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Erle er et fint navn det å ja! Hadde vel det på lista! :p
Var jo nesten bare navn på E ....

Vi har to jenter fra før og begge de begynner på E. Så nå som nr 3 kommer så tenker jeg, skal det være E navn nå også eller ikke. Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg! Jentenavn er klart og det er E, men ikke guttenavn

Ludvig er oppkalt etter farfar til Thomas så om vi får en gutt til skal/skulle han heter Nårdin etter min farfar!

Men vi har to forskjellige dialekter og navnet er litt rart på østlandsk så får se hva det blir til:/

Ellers om det er jente tenkte vi på Sarah ovidie, men brått usikker:p godt vi har 8 mnd på oss:p

Vi har ikke diskutert dette veldig mye, men jeg hqr en liten forkjærlighet for navnet Davide. Min tippoldemor (eller tipptipp, husker ikke i farta) het Davide, og får vi en jente kunne jeg for min del tenke meg til at hun fikk Davide som mellomnavn. Sambo er nok ikke helt enig, så det spørs :p

jeg elsker navnet Ole:) blir det jente blir det Sonja:) men onkel til ungen har funnet det perfekte navn, men det kan taes i skjult gruppe:P

Sambo er ikke helt enig når det kommer til guttenavn her. Jeg vil kalle en evt sønn Marinius, men han vil absolutt ikke ha det navnet (farfaren min hadde det som mellomnavn). Heldigvis er han mer på gli på jentenavn :p

Apper <3

Liker nok de mest tradisjonelle, litt gamle navna best. For oss er d viktig å gi ett navn som både passer når man er barn og som voksen. Jenta vår heter Marie. Søster/bror har vi ikke diskutert enda men je liker ; Johanne, Jenny, Ingrid, Jørgen, Sigurd, Eivind, Johannes. Så får vi se:)

Guttene mine heter Noah og Millian....så glad jeg brukte de navnene...
blir det jente skal ho hete Thalia :),,, guttenavn ....hm kansje Jorell :)

Så mange nydelige navn :)

Apper <3

Back
Topp