Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Alle navn er forresten nedstemt av pappan... Men han er på gli når det kommer til jentenavnet... Men å komme med forslag selv når han knuser mine??! Neida...
Vi har to jenter fra før og begge de begynner på E. Så nå som nr 3 kommer så tenker jeg, skal det være E navn nå også eller ikke. Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg! Jentenavn er klart og det er E, men ikke guttenavn
Vi har ikke diskutert dette veldig mye, men jeg hqr en liten forkjærlighet for navnet Davide. Min tippoldemor (eller tipptipp, husker ikke i farta) het Davide, og får vi en jente kunne jeg for min del tenke meg til at hun fikk Davide som mellomnavn. Sambo er nok ikke helt enig, så det spørs
Sambo er ikke helt enig når det kommer til guttenavn her. Jeg vil kalle en evt sønn Marinius, men han vil absolutt ikke ha det navnet (farfaren min hadde det som mellomnavn). Heldigvis er han mer på gli på jentenavn
Liker nok de mest tradisjonelle, litt gamle navna best. For oss er d viktig å gi ett navn som både passer når man er barn og som voksen. Jenta vår heter Marie. Søster/bror har vi ikke diskutert enda men je liker ; Johanne, Jenny, Ingrid, Jørgen, Sigurd, Eivind, Johannes. Så får vi se