Navn..

Uff, navn er vanskelig.. Vi har ikke begynt å snakke om det enda.. Men vi har en Markus fra før, og noen av navnene vi hadde i tillegg når han ble født var, Jonas, Adrian og Oliver.. Men det er jo så vanskelig.... :p
 
Her er ikke navnet sikkert, må tenke mer etter torsdag :) får forhåpentligvis vite kjønnet på oul på torsdag :D
 
Her er ikke navnet sikkert, må tenke mer etter torsdag :) får forhåpentligvis vite kjønnet på oul da :D
 
vår lille gutt har ikke fått navn enda.. Jeg liker Jonathan, William, Tobias, Magnus og Nicolai :)
 
Har endelig blitt enig om navn:) Er i grunn ikke hastverk men hadde på en måte en navn klart oppi mitt hode fra start av, var bare mannen som trengte betenkningstid. Men han likte det selv (heldigvis) :)
 
vi har disse å velge mellom

gutt: victor,optimus,aslan,maximillian, tristan.

jente: theodine, milla, victoria, antoinett, zelda, isolde, jessy, nelly.


synes Maximillian er så fint:-D Uvanlig er det og det er jo også en stor sjarm :)
 
Vi har byttet navn så mange ganger i løpet av vår tid som prøvere vi---haha---plutselig innser man at det ikke passer likevel tll oss. Vi har snakket om navn, og foreløpig har vi et par guttenavn og et par jentenavn klare. Men det kan som sagt forandre seg fort ;) Mannen min vil nesten ikke prate om det heller, tror han syntes det er litt uvirkelig enda- så jeg tenker nok at navnediskusjonen vil ta seg opp etter første ul den 19. april :)

Meeen; både min mor og min svigermor har begge sterke meninger om navn, så jeg har lyst til å holde navnet hemmelig frem til fødselen. Min svigermor kaller forøvrig bebisen for Anton, men det er nok mest på tull- og for at hun skal ha et navn og forholde seg til...hihi...så egentlig syntes jeg det er litt søtt. Men det blir nok ikke Anton altså :)
 
Vi liker begge linnea og Aurora :) men kjæresten vil vi skal vente med navn til frøkna er født for å se om ho passer navnet:p så hva vi ender på vet vi ikke før fødsel er over ;)
 
Aner ikke !!! Syns det er vanskelig ;) men blir vell å se nærmere på navnevalg etter OUL ;)
 
Her blir der 99% sikker Emma Sofie om det blir jente.
Guttenavn er vanskelig. Har ei som heter Thea Emilie fra før vil ha noe som passer til det.. Bonusbarna mine heter Ørjan , Simen og Elise
 
Noen forslag til guttenavn som passer til Thea Emilie
 
synes Maximillian er så fint:-D Uvanlig er det og det er jo også en stor sjarm :)

Hehe jah vi valgte det egentlig til eldstemann men han var aldri en victor eller en maximillian, mer en Leon Theoder Emanuel, så får håpe prinsen i magen kanskje passer det navnet bedre.
 
Ja nå må jeg begynne for fullt å tenke.. Det ER jo virkelig en baby der inni! Hehe.. Åååh <3
 
Hos meg stor det mellom Nicolay eller Jakob om det stemmer at det blir en liten prins :) Heller mest mot Jakob da min oldefar som jeg hadde et veldig godt forhold til het det! Har også lyst på Aron som mellomnavn, så jeg driver og "smaker" litt på Jakob Aron.... Men bestemmer meg ikke helt før jeg har sett nurket :)
 
Ja men når samboeren kommer med skywalker som forslag melder jeg meg ut! Hehe



Venter en liten engel i september 2013 <3
 
Ja men når samboeren kommer med skywalker som forslag melder jeg meg ut! Hehe



Venter en liten engel i september 2013 <3
Min prøvde seg med Robin van Wayne;) (Wayne rooney, og Robin van Persey på United) han kunne ikke forstå hvorfor det ikke var et alternativ en gang!:p
 
Back
Topp