Navn..

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Har dåkker begynt å tenke på navn? :)

Har begynt å tenke her.. men du så vanskelig... ska passe litt m storesøster å.. som hete Emma Aurora. . Forde om æ ikkje tror d bli ett topp ti navn no.. men man veit jo aldri ;-);-)
 
Har begynt å tenke, mn det er vanskelig!! Har en Theo, og må finne et som passer. Liker Aurora veldig godt :)
 
Synes det er vanskelig jeg også..!Hadde jentenavn klart..Men det bor nok en liten lillebror i magen...Har to alternativ som begge liker,Tobias og Mathias..men vet ikke om de blir for "like" Elias,som vi har fra før??

Skal ikke være lett:p
 
Vi har mer eller mindre bestemt oss :) Spent på reaksjonene på akkurat det navnet. Det er litt sjeldent, og spesielt, men vil elsker det :)
 
vi har disse å velge mellom

gutt: victor,optimus,aslan,maximillian, tristan.

jente: theodine, milla, victoria, antoinett, zelda, isolde, jessy, nelly.
 
vi har disse å velge mellom

gutt: victor,optimus,aslan,maximillian, tristan.

jente: theodine, milla, victoria, antoinett, zelda, isolde, jessy, nelly.

Spesielle, men mange fine navn :) vet ei som hete Nelly Victoria :)
 
Har begynt å tenke, mn det er vanskelig!! Har en Theo, og må finne et som passer. Liker Aurora veldig godt :)

D e vvanskelig ja! E åsså naturlig nok veldig gla i Aurora :)
 
Synes det er vanskelig jeg også..!Hadde jentenavn klart..Men det bor nok en liten lillebror i magen...Har to alternativ som begge liker,Tobias og Mathias..men vet ikke om de blir for "like" Elias,som vi har fra før??

Skal ikke være lett:p

Huff nei ska virkelig ikkje være enkelt ;-)
 
Vi har mer eller mindre bestemt oss :) Spent på reaksjonene på akkurat det navnet.er litt sjeldent, og spesielt, men vil elsker det :)

Heldigvis e det ikkje alle andre som skal bestemme navnet! Å folk må no sei ka dem vill.. d e jo foreldran som bestemme uansett.
 
Synes det er vanskelig jeg også..!Hadde jentenavn klart..Men det bor nok en liten lillebror i magen...Har to alternativ som begge liker,Tobias og Mathias..men vet ikke om de blir for "like" Elias,som vi har fra før??

Skal ikke være lett:p

Bonusbarnet mitt heter Mathias, og vi har både Elias og Tobias på listen over navn vi kan tenke oss til lillegutt :)
 
Bonusbarnet mitt heter Mathias, og vi har både Elias og Tobias på listen over navn vi kan tenke oss til lillegutt :)
Har dere det ja,flere som liker "ias" navn da skjønner jeg;) Det er kun de to navnene vi er enige om,så må nok bli et av dem..men gjør vell ikke noe om de "rimer" litt mye:p
 
Har jentenavn klart....usikker på guttenavn, typen har eit eg har eit :p
 
Vi skal ha en liten Emil:) det var noe av det siste jeg fikk sagt til min bestefar, at jeg skulle kalle opp en evnt gutt etter han.. Jeg ble gravid en liten uke etter han døde, etter lang prøvetid, så er veldig glad jeg får kalt opp etter han:)
 
Lillegutt skal hete Ulrik...og et mellomnavn som vi er litt mer usikre på enda... Kanskje August eller Emìl. Storebrødrene heter Isak Leander og Imre Elias, men bruker kun første navnet!
 
Back
Topp