Navn :)

Mille er nydelig :) vi har bestemt oss for Nora, synes det passer fint til søsknene Sara og Tony :)
 
Vi har så og si landet på Mathias, men tenker også litt på Mikkel ;) Men regner med at det blir Mathias, Mina liker ihvertfall det best, hun mener at lillebror ikke kan hete Mikkel, for vi bor ikke i Hundremeterskogen;):p
 
Vi kjører tradisjonelt. Har lignende navn fra familien til de andre. Sigrid eller Amund.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum
 
Vi er enige om mange guttenavn, men finner ikke så mange jentenavn vi kan tenke oss.. blir det gutt er vi ganske sikre på oppkalling, men de damene vi kunne ha tenkt oss å oppkalle har enten rare navn eller kjedelige navn :p
 
Hvis babyen i magen var ei jente var det 90% sikkert at det hadde blitt Mille! :) men er en gutt, og da er vi usikre. Har en Liam fra før. Så vurderer Noah eller Elias . Men vi vil se babyen først:)
 
Vi er ikke enige enda, men jeg føler at mannen er litt på gli nå da. Skal ikke gi meg denne gangen. hehe

Mille er nydelig. :)
 
Her har vi bestemt oss for Leander.
 
Vi liker Vilde og Jonas, men vi vil ikke bestemme oss før babyen er født.. Vet heller ikke kjønn nå...
 
Eneste vi har blitt enige om til nå er Emily :) så får se hva det blir til når tutta kommer :)
 
Vi har nok bestemt oss for at lillesøster skal hete Mathea :) Storebror har også godkjent det, så her snakker han masse om lille Mathea i magen ;)


Syns Mille også er et kjempefint navn! :)
 
Hun skal hete Liva Maria :) Skulle hun vise seg å være en gutt, har vi et stort problem ;)


Venter en liten jente i mai <3
 
Oss he bestemt å vår lille snuppa ska, også heite Mille:) hadde d på navne foreslag når Lotte( storesøster) sku komme til verden men da blei d som sakt Lotte, så dinna gangen blir d Mille:) <3 Lotte og Mille <3 synst d passe så godt i lag me:)
 
Hos oss blir det Ida eller Agnes. Ikke helt avgjort enda, men blir ett av de. Jeg liker å ha ting klart, så blir nok avgjort i løpet av kort tid....slik at vi vet "hvem" som kommer;)
 
Navn er vanskelig!! Kommer ikke til å bestemme oss før vi har sett jenta, men greit å ha diskutert noen på forhånd da synes jeg.. Får vel skrive ned noen på en liste :)
 
Oss he bestemt å vår lille snuppa ska, også heite Mille:) hadde d på navne foreslag når Lotte( storesøster) sku komme til verden men da blei d som sakt Lotte, så dinna gangen blir d Mille:) <3 Lotte og Mille <3 synst d passe så godt i lag me:)
Kjempefine begge to :) passa bra sammen og ;)
 
Back
Topp